اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متخصص بهداشت مواد غذایی:

حضور در بازارهای بین‌المللی راهکار توسعه صنایع غذایی است

خبرگزاری فارس: متخصص بهداشت مواد غذایی گفت: توسعه صادرات و حضور در بازارهای منطقه‎ای و بین‎المللی یکی از راه کارهای توسعه صنایع غذایی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

حضور در بازارهای بین‌المللی راهکار توسعه صنایع غذایی است

هدایت حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با مروری بر سیستم‎های ایمنی مواد غذایی در ایران و اهمیت آن در حمایت از تولید ملی اظهار کرد: غذا یک نیاز روزانه هر انسان است و باید تضمین ایمنی شده و سالم باشد.

وی افزود: سلامت انسان به عنوان محور توسعه پایدار از جمله موضوع‌های جهانی است و ایمنی غذا به دلیل تأثیر شدید بر سلامت انسان از مباحث مهم حوزه سلامت است.

متخصص بهداشت مواد غذایی ادامه داد: یکی از راه‎های اطمینان از سلامت غذا استقرار یک سامانه فعال و پویا به منظور شناسایی و حذف مخاطرات در فرآیند تولید غذا است که این کنترل غذا به دو روش سنتی و مدرن انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه امروزه استفاده از سامانه‎های نظام‎مند در همه جهان وجود دارد گفت: امروزه در مبادلات و تجارت مواد غذایی استقرار گواهی نظام ایمنی مواد غذایی به عنوان یک امر واجب است.

وی تاکید کرد: استقرار نظام ایمنی مواد غذایی یکی از نیازهای تجارت غذا در راستای اطمینان بخشیدن در مورد سلامت غذای تولید شده به مشتریان است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول