اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

اجرای 224 پروژه راهسازی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 224 پروژه راهسازی با 218 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر خبر داد.

اجرای 224 پروژه راهسازی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی صبح امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید راه و شهرسازی بوشهر که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد اظهار داشت: ساختمان جدید در سه طبقه با زیربنای 1460 متر مربع و با هزینه 1300 میلیون ریال افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: با سیاست‌های دولت در مورد ادغام وزارت راه و مسکن و تدبیر وزیر پرتلاش فعالیت‌های راه و شهرسازی در بوشهر نیازمند ساختمانی با کیفیت بود و این هدف ساختمان جدید راه‌اندازی شد.

این مسئول بیان کرد: فعالیت‌های سخت‌افزاری، راهداری و راهسازی استان در ساختمان قدیم اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی بوشهر سال گذشته 230 میلیارد ریال اعتبار داشت یادآور شد: امسال 224 پروژه راهسازی با 218 میلیارد ریال در استان اجرا می‌شود.

صفایی خاطر نشان کرد:‌ در ارتباط با مسکن نیز در استان بوشهر 32 هزار واحد مسکن باید احداث شود که امسال بیش از 10 هزار واحد آن افتتاح شده و 4500 واحد آن هم آماده افتتاح است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با دستور و حمایت‌های راه و شهرسازی روند ساخت پروژه‌های مسکن در استان بوشهر مطلوب است و امروز نیز با حضور وزیر بازدیدهایی از پروژه مسکن مهر خواهیم داشت.

لازم به ذکر است در سفر امروز علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی 12 پروژه بندری با 340 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

افتتاح جاده دسترسی به جزیره نگین، افتتاح نمایشگاه راه و شهرسازی، بازدید از پروژه‌های مسکن مهر بوشهر و همچنین بازدید از پروژه‌های راهسازی از دیگر برنامه‌ وزیر راه و شهرسازی در سفر به بوشهر است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول