اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شیراز:

مباهله کنونی بین اسلام و شرک است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شیراز گفت: مباهله کنونی در جهان بین اسلام و شرک است و در این مباهله نیز اسلام پیروز خواهد شد.

مباهله کنونی بین اسلام و شرک است

سیدمحمدعلی تقوانی که برای تبلیغ به خوزستان سفر کرده‌ است امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مباهله کنونی در جهان بین اسلام و شرک و ایادی آن‌هاست و همانگونه که در حال اتفاق است ایادی شرک در جهان روز به روز در حال از دست دادن سنگرهای خود هستند.

وی افزود: مباهله کنونی پیروزی نهایی صالحان را در جهان در پی دارد.

وی خاطر نشان کرد: در مباهله کنونی مطمئنا مسلمانان پیروز می‌شوند و دشمن اسلام نیز مانند همیشه خار خواهد شد ولی در شرایط کنونی تنها دشمنان اسلام در حال سقوط و نابودی هستند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی نشان از حقانیت اسلام در جهان کنونی است، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی بیداری اسلامی نتیجه مباهله اسلام و شرک است و یکی پس از دیگری ایادی شرک در جهان در حال سقوط کردن هستند و باید به این مهم توجه داشت که اسلام و اهلش در جهان سرور خواهند شد و این مهم بر اساس آیات قرآن قابل استنباط است.

تقوانی تاکید کرد: اسلام و اهلش همیشه در جهان پیروز بوده‌اند و بر اساس نتایجی که در شرایط کنونی در جهان در حال رخ دادن است باید منتظر پیروزی نهایی اسلام در جهان باشیم و امیدواریم در این پیروزی ظهور صاحب‌الزمان(عج) میسر شود.

وی با اشاره به واقعه مباهله در صدر اسلام خاطر نشان کرد: در صدر اسلام واقعه مباهله تنها برای حقانیت اسلام رخ داد ولی در شرایط کنونی در جهان پیرامون واقعه مباهله‌ای در حال رخ دادن است که اسلام از مظلومیت خارج شود.

این استاد دانشگاه افزود: باید تلاش کنیم تا مبانی اصلی مباهله اسلام و نصارای نجران را بازخوانی کنیم و در این راستا فضائل علوی را بیشتر بشناسیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول