اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه دانسفهان:

مشکل نبود پزشک در بهداری دانسفهان بررسی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: بهداری شبانه‌روزی دانسفهان از ساعت 5 عصر به بعد با مشکل پزشک روبه‌روست.

مشکل نبود پزشک در بهداری دانسفهان بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام هرچه بیشتر قوای سه‌گانه برای پیشرفت کشور ضروری است، اظهار کرد: دولت‌های مستکبر در طول 33 سال گذشته به خوبی این موضوع را ثابت کرده‌اند که از اتحاد، انسجام و یکدلی ملت ایران وحشت داشته و به همین سبب تاکنون به خود اجازه‌ ذره‌ای تجاوز و جسارت را به خاک ایران اسلامی نداده‌اند.

امام‌ جمعه دانسفهان افزود: تفاوت دیدگاه‌ها هیچگاه نباید به موضوعی مهم در کشور تبدیل شده و موجب آزار و اذیت مردم و علاوه بر آن سبب کندی و گاه توقف راه توسعه و اقتدار ایران شود.

وی با بیان اینکه در هر زمینه امروز نیازمند تعامل، هم‌فکری و همچنین کار قوی هستیم، تصریح کرد: تلاش در راستای حل مسائل و موانع موجود با تفاهم و اصل وحدت کاری میسر و امکان‌پذیر می‌شود.

امام جمعه دانسفهان ادامه داد: ملت قدر شناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی نیز به خوبی نشان داده‌اند که در برهه‌های سخت طاقت‌فرسا و نیز هنگامه‌های خطر مدافع سرسخت و جانانه انقلاب اسلامی و رهبری بوده و اجازه لشکر‌کشی دشمنان و مستکبران را نمی‌دهند.

انصاری بیان داشت: ایجاد فرصت‌های مناسب برای کار و نیز اشتغال از جمله لازمه‌هایی است که مسئولان و متولیان نظام لازم است اهتمام جدی‌تری به این موضوعات داشته و نیز در این مسیر گام‌های بیشتر و بهتری را بردارند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز خانواده اظهار کرد: اساسا تربیت از نگاه اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که لازم است خانواده‌های امروزی و به ویژه والدین به این مهم توجه بیشتری کرده و نیز در راستای تربیت صحیح فرزندان خویش برای جامعه گام‌های اساسی بردارند.

امام جمعه دانسفهان ادامه داد: ائمه اطهار بهترین و ارزنده‌ترین الگوها برای تربیت فرزندان و جوانان در خانواده‌ها هستند.

انصاری در خاتمه با انتقاد تند از تعطیلی مرکز بهداری شبانه‌روزی شهر دانسفهان به علت عدم حضور پزشک در این مرکز خاطرنشان کرد: بیان مشکلات و دغدغه‌های مردمی از جمله مسائلی است که لازم است از سوی امامان جمعه در میعاد‌گاه‌های نماز جمعه به آن پرداخت شود و امیدواریم این مشکل نیز به زودی با پیگیری‌های خوب مسئولان شهری برطرف شود تا مراجعان بتوانند با سهولت و همچنین به طور شبانه‌روزی از خدمات این مرکز درمانی شبانه‌روزی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدلو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق نیز با اشاره به روز خانواده اظهار کرد: نهاد مقدس خانواده در دین مبین اسلام مورد سفارش و همچنین تأکید ویژه قرار گرفته است.

امام جمعه ارداق خاطرنشان کرد: آسیب‌هایی که امروز در جامعه وجود دارد را می‌توان با تربیت صحیح فرزندان از بین برد و زمینه را برای ترقی و پیشرفت نظام اسلامی فراهم کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول