اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شوشتر:

مباهله نشان‌دهنده حقانیت اهل بیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شوشتر گفت: مباهله نشان‌ دهنده حقانیت اهل‌بیت عصمت و طهارت است و باید به این واقعه بزرگ توجه بیشتری شود.

مباهله نشان‌دهنده حقانیت اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام الیاس داوودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: مباهله یکی از واقعه‌های بزرگی است که در تاریخ اسلام رخ داده است و در این باره تنها جایگاه رفیع اهل بیت بیان شده است و باید این واقعه را به درستی شناخت.

وی با اشاره به اینکه پیامبر در این حادثه افراد بسیار مقرب را به درگاه الهی به همراه برده است، تأکید کرد: در مباهله زمانی که هر دو گروه یکدیگر را نفرین می‌کنند گروهی پیروز است که دعایی مستجاب داشته باشد و پیامبر نیز چهار نفر از مستجاب‌الدعوه‌های جهان خلقت را با خود به همراه برده است و در این باره باید پژوهش کرد و آیه مباهله را بارها تفسیر و تحلیل کرد.

وی با اشاره به پیروزی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هزینه‌های بسیار زیادی برگزار شد و این انتخابات در حال برگزار شده است که بسیاری از مردم آمریکا روزهاست که به دلیل توفان سندی دچار مشکل هستند.

داوودی با اشاره به اینکه مردم آمریکا در این انتخابات مشارکت بسیار کمی داشتند، افزود: مردم آمریکا در این انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداقلی داشتند ولی آمریکا تلاش کرد تا با جنجال رسانه‌ای مردم را به پای صندوق‌های رای بکشاند ولی در این کار ناکام ماند.

امام جمعه موقت شوشتر با اشاره به وضعیت کنونی منطقه خاطر نشان کرد: در منطقه شرایط حساسی حکم‌فرماست و باید نسبت به تحولات منطقه بسیار حساس بود.

وی با اشاره به افتتاح ایستگاه دریایی سپاه پاسداران گفت: دفاع از مرز‌های آبی و خلیج فارس از راهبرد‌های ایران اسلامی است و به این دلیل ایران اسلامی در این باره برنامه دارد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول