اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد

خطر جانی گروگان‌های ایرانی در سوریه را تهدید نمی‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته خطر جانی گروگان‌های ایرانی در سوریه برطرف شده است.

خطر جانی گروگان‌های ایرانی در سوریه را تهدید نمی‌کند

ابراهیم آقامحمدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: با تمام تلاش پیگیر آزادی 48 زائر گروگان گرفته شده ایرانی در سوریه هستیم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه خبرهای خوبی به دست آمده افزود: هیئتی در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری جدی این گروگان‌های ایرانی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و تاکنون نتایج خوبی به دست آمده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این هیئت در تلاش است با کشورهای ترکیه، قطر و سوریه رایزنی‌ و گفت‌وگو کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته خطر جانی گروگان‌های ایرانی در سوریه رفع شده است.

آقا محمدی یادآور شد: در حال حاضر به سمتی پیش می‌رویم که گروگان‌های ایرانی در سوریه را آزاد کنیم، در این رابطه تلاش‌های خوبی انجام گرفته است.

وی در ادامه در خصوص طرح سئوال از رئیس جمهور گفت: سئوال از وزراء و رئیس جمهور حق نمایندگان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزراء اقتصادی جواب قانع کننده‌ای به نمایندگان می‌دادند، هیچ وقت نمایندگان موضوع طرح سئوال از رئیس جمهور نبودند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وقتی وزیر اقتصاد در پاسخ وضعیت بازار ارز می‌گوید من مسئول نیستم، نمایندگان مجبور هستند، به رده‌های بالاتر مراجعه و از شخص رئیس جمهور سئوال کنند.

48 زائر ایرانی 14 مردادماه امسال توسط تروریست‌های سوری ربوده شدند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول