اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

علت اهانت به پیامبر دنیاطلبی استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان علت اهانت به پیامبر را دنیاطلبی، ثروت‌اندوزی، استکبار عنوان کرد و گفت: با رواج اسلام و گسترش آموزه‌‌های اسلامی دنیا پرستان و ثروت‌اندوزان منافع خود را در خطر دیده‌اند.

علت اهانت به پیامبر دنیاطلبی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل و تکریم از مقام پیامبر گرامی اسلام در خرم‌آباد با بیان اینکه پیامبر فرهنگ و تمدن اسلامی را احیاء کرد، اظهار داشت: مسلمانان با پیامبر اسلام صاحب شرف، عزت و عظمت شده‌اند.

وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای و هر فردی به صورت فطری نیازمند اسوه و الگو است افزود:‌ اسوه و الگو در زندگی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و .... و در گستره انسان تاثیر زیادی دارد.

میرعمادی خاطرنشان کرد: خدای متعال به نیاز فطری انسان پاسخ داده و الگوهایی را معرفی کرده که راس همه آنها پیامبر اکرم(ص) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن به کرات از پیامبر به عنوان الگو و اسوه اشاره کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: برای شناخت پیامبر ما باید اوضاع آن حضرت را در آن زمان بدانیم.

وی گفت: پیامبر اسلام مدیریت جامعه و رهبری امت اسلام بر مبنانی عدالت استوار کرد.

میرعمادی با بیان اینکه در حکومت پیامبر گرامی نخستین بار در تاریخ عزت،‌کرامت و شایستگی انسان مورد توجه قرار گرفت گفت: رسول خدا هنگامی که هدایت انسان‌ها را برعهده گرفت دنیا در جهالت و وحشی‌گری غوطه‌ور بود و ایشان بدترین مردمان را به بهترین دین آئین خداوندی رهنمون ساخت.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تحول بزرگی که پیامبر گرامی اسلام در دنیا به وجود آورد موجب خشم و نگرانی دشمنان آن زمان و دشمنان امروز شده است که مسئله توهین به این پیامبر را در برنامه خود قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز بشریت به برکت پیامبر صاحب تمدن شده است، اظهار داشت: این چنین حرکت و تحول عظیم عده‌ای را ناخوشایند گذاشت و به مخالفت به پیامبر که مظهر مهر و محبت است برخاسته است.

میرعمادی علت اهانت به پیامبر را دنیاطلبی، ثروت‌اندوزی، استکبار عنوان کرد و گفت: با رواج اسلام و گسترش آموزه‌های اسلامی دنیا پرستان و ثروت‌اندوزان منافع خود را در خطر دیده و با کینه‌توزی به ساحت مقدس پیامبر اهانت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اسلام و پیامبر اکرم منافع مستکبران را به خطر انداخته‌اند به همین خاطر دشمنان دنبال اهانت به این پیامبر هستند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: باید چهره تابناک رسول خدا را به تمام جهانیان معرفی کنیم و آن را به جهانیان بشناسانیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت:‌ علاوه بر راهپیمایی‌ها باید صدها هزار کنگره درباره چهره رسول خدا برگزار شود زیرا امروز دنیا تشنه اسلام ناب محمدی(ص) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: ‌امروز مسئولیت ما بسیار سنگین است آنچه که داریم که به وجود پیامبر است و بر ما واجب است که در برابر تمامی اهانت‌های صورت گرفته ایستادگی کنیم.

میرعمادی گفت: ‌اسلام و انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری خواب راحت را از چشم استکبار جهانی ربوده است.

وی گفت:‌ استکبار ضربه‌ای که از اسلام خورده‌‌اند جبران ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از جمله راه‌های غلبه بر توطئه‌های استکبار تقویت ایمان، باورهای دینی‌، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول