اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ‌آیت‌الله دری ‌نجف‌‌آبادی

همایش بزرگداشت مقام پیامبر اعظم(ص) در خرم‌آباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور ‌آیت‌الله دری ‌نجف‌‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از علما و مسئولان نخستین همایش بزرگداشت مقام پیامبر اعظم(ص) در خرم‌آباد برگزار شد.

همایش بزرگداشت مقام پیامبر اعظم(ص) در خرم‌آباد برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان ظهر امروز در همایش بزرگداشت مقام پیامبر اعظم(ص) در خرم‌آباد در خصوص برگزاری این همایش  اظهار داشت: این همایش به ‌همت ستاد بزرگداشت مراسم تجلیل و تکریم پیامبر اعظم(ص) و اوقاف و امور خیریه استان لرستان با موضوعات پیامبر اعظم(ص) و حکومت اسلامی، شخصیت پیامبر(ص) در ادیان الهی و کتب آسمانی، سجایای اخلاقی پیامبر اعظم(ص) و پیامبر اعظم(ص) و بیداری اسلامی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام محمد جواد عباس‌زاده ادامه داد: 25 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از نویسندگان پنج مقاله برتر در این همایش تجلیل شده است.

وی افزود: موج بیداری اسلامی در دنیا به خصوص در کشورهای اسلامی رو به فزونی است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ملت‌های مسلمان به برکت اسلام ناب محمدی(ص) حکام ناحق و ظلم طلب را از تخت‌های سلطنت پایین کشیده‌اند.

عباس‌زاده یادآور شد: استکبار جهانی از اسلام هراس دارد و می‌داند که اسلام در آینده نه چندان دور به جای جای جهان صادر و منافع استکبار به خطر می‌افتد.

‌آیت‌الله دری ‌نجف‌‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی ‌فقیه در استان مرکزی به‌ عنوان سخنران ویژه همایش پیامبر اعظم(ص) در خرم‌آباد مطالبی را ایراد کردند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول