اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری خبر داد

ضرورت مجوز استاندارد برای نصب آسانسور در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: کارفرمایان از شرکت‌های واجد شرایط و دارای مجوز در خصوص نصب آسانسور استفاده کنند و اخذ گواهی بازرسی استاندارد یکی از شروط اصلی قرارداد نصب لحاظ شود.

ضرورت مجوز استاندارد برای نصب آسانسور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله نظری امروز در جمع کارکنان این اداره کل اظهار داشت: بدون شک طراحی، مونتاژ و نصب صحیح و اصولی آسانسور می‌تواند در سلامت و ایمنی استفاده‌کنندگان و ساکنان مجتمع‌های مسکونی و عمومی تاثیر حیاتی داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل فعالیت شرکت‌های نصاب فاقد مجوزهای قانونی و همچنین عدم استفاده از مسئول فنی واجد شرایط در حین نصب آسانسور موجب بروز مشکلات زیاد و عدیده‌ای در خصوص پیاده‌سازی استاندارد آسانسور گردیده و همچنین این امر نیز باعث بروز حوادث و نارضایتی شدید مردم شده است.

نظری خاطرنشان کرد: بدون شک جلوگیری از فعالیت شرکت‌های فاقد مجوز توسط دستگاه‌های صادرکننده مجوز و همچنین الزام بکارگیری مسئول فنی توسط شرکت‌های طراحی و مونتاژ آسانسور می‌تواند در افزایش ارتقاء سلامت و ایمنی مردم موثر واقع شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری در خاتمه افزود: کارفرمایان از شرکت‌های واجد شرایط و دارای مجوز در این خصوص استفاده کنند و اخذ گواهی بازرسی استاندارد یکی از شروط اصلی قرارداد نصب لحاظ شود.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول