اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه موج فوتبال این هفته چه گذشت

ششگلانی: من در این سن و سال فریب خوردم

خبرگزاری فارس:بررسی عملکرد هیئت فوتبال استان با حضور رئیس آن، گزارش دیدار فینال فوتبال محلات تبریز، حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری، تماس تلفنی با کریم باقری و معرفی پیشکسوت فوتبال تبریز بخش‌های برنامه موج فوتبال این هفته بود.

ششگلانی: من در این سن و سال فریب خوردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بخش اول برنامه موج فوتبال به فوتبال محلات اختصاص داشت. گزارش از دیدار نهایی فوتبال محلات در ورزشگاه تختی تبریز بهانه‌ای بود تا به فوتبال محلات تبریز که زمانی تامین‌کننده بازیکنان باشگاهی این شهر بود، پرداخته شود.

ششگلانی، در مورد فوتبال محلات تبریز گفت: به دلیل بی‌توجهی باشگاه‌ها و عدم جذب بازیکن از فوتبال محلات، دیگر انگیزه قبلی در این فوتبال وجود ندارد اما تلاش هیئت فوتبال استان این است که فوتبال محلات را پویا حفظ کند و باشگاه‌ها را نیز تشویق کرده تا توجه خود را به فوتبال محلات  معطوف کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان از افزایش امکانات  فوتبال محلات نسبت به گذشته خبر داده و افزود:   با کمک شهرداری تبریز زمین‌های فوتبال محلات به چمن مصنوعی تبدیل خواهند شد.

راه‌اندازی لیگ برتر فوتبال محلات با 18 تیم

 یونس قوام، از تلاش کمیته فوتبال محلات برای ارتقا کیفیت فوتبال محلات با سازماندهی جدید خبر داد  و تصریح کرد: جدیداً فوتبال محلات تبریز را گروه‌بندی کرده و لیگ برتر فوتبال محلات را با حضور 18 تیم راه‌اندازی کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عدم اختصاص بودجه مستقل برای فوتبال محلات خبر داده و  افزود: تنها شورای شهر تبریز و هیئت فوتبال استان از فوتبال محلات حمایت می‌کنند.

قوام، با ابراز خرسندی از مصوبه شورای اسلامی  شهر تبریز  مبنی بر تبدیل 10 زمین خاکی به چمن مصنوعی گفت: یکی از مشکلات  فوتبال محلات  تبریز، عدم مالکیت هیئت فوتبال یا تربیت بدنی به برخی  زمین‌های فوتبال است.

  عدم محدودیت حضور بازیکن باشگاهی در فوتبال محلات

 حسن آذرنیا، که تماشاگر بازی پایانی فوتبال محلات تبریز بود یکی از دلایل فاصله افتادن بین فوتبال محلات و باشگاه‌ها را تغییر نحوه فوتبال امروز دانسته و افزود: در گذشته تیم‌های باشگاهی سه جلسه در هفته تمرین داشته و بقیه اوقات خود را در فوتبال محلات سپری می‌کردند ضمن آنکه برای حضور در مسابقات فوتبال محلات که حداقل سه بازی و حداکثر  هشت بازی تا راهیابی تیمشان به دیدار پایانی بود، مشکلی نداشتند اما امروز باشگاه‌های حرفه‌ای همانند تراکتورسازی هر روز تمرین می‌کنند.

مصاحبه با بعضی از بازیکنان دیدار پایانی بخشی از این آیتم بود

 بازیکنان فوتبال محلات از نبود امکانات در زمین‌های خود، عدم توجه مسئولان، عدم دریافت جوایز سال گذشته خود گلایه کرده و مدعی بودند که از این زمین‌ها بازیکنانی چون کریم باقری رشد پیدا کرده است.

بازیکنان فوتبال محلات البته برگزاری دیدار فینال در ورزشگاه تختی را حرکتی مناسب در حمایت از فوتبال محلات ذکر کردند.

در فوتبال محلات تیم ایثار مقابل مار الان به برتری دست یافته و به مقام قهرمانی دست یافت.

 ششگلانی: فوتبال محلات باید از برنامه‌ریزی سنتی خارج شود

 جواد ششگلانی نخستین مهمان برنامه موج فوتبال در مورد عدم اهدای جوایز سال گذشته گفت:   فوتبال محلات طبق برنامه هر سال برگزار شده و جوایز تیم‌های برتر در مراسمی متمرکز که همایشی فوتبالی است به همراه تیم‌های برتر  مدارس فوتبال اهدا می‌شود و این مراسم سال گذشته برگزار شده و من باید تحقیق کنم که چرا جوایز این تیم هنوز اهدا نشده است.

وی، در مورد مالکیت زمین‌های خاکی تاکید کرد: بعضی میادین خاکی در شهر تبریز دارای سند نیست و من از 12 سالگی که فوتبال خود را در رده باشگاهی از نوجوانان آغاز کردم وضعیت سندهای  میادین خاکی را به همین شکل بوده و  کسی هم تا به امروز ادعا نکرده که این زمین مال من است.

وی افزود: البته در یک مورد زمین خاکی جنب سالن ستارخان چند معارض دارد که بیش از 10 سال است مسکن و شهرسازی، شهرداری و اشخاص حقیقی ادعای مالکیت این میدان را دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از تجهیز میادین فوتبال محلات سخن گفته و تصریح کرد: تمام زمین‌های فوتبال محلات به سرویس بهداشتی و رختکن مجهز هستند و برای رختکن و سرویس بهداشتی کانکس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شهرداری در شش سال گذشته امکانات خوبی برای هیئت فوتبال محلات تدارک دیده و قرار است با همکاری اعضای شورای شهر و همت شهرداری هر ساله تعدادی از میادین خاکی به چمن مصنوعی تبدیل شود که تاکنون سه میدان در برنامه چمن مصنوعی گنجانده شده‌اند که کارهای عمرانی میادین تلاش، مشعل، رشدیه و توحید آغاز شده و در حال زدن چمن مصنوعی است.

ششگلانی گفت: ما باید در برنامه‌ریزی مدنظر برای فوتبال محلات از وضعیت سنتی خارج شویم که  مهیا شدن امکاناتی چون چمن مصنوعی یکی از روش‌ها است.

به گفته وی، ازدیاد امکانات و حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها سبب شده که توجه به میادین خاکی کم شود و در نتیجه افت کیفیت فوتبال محلات تبریز را به همراه داشته است.

ششگلانی گفت: در گذشته بازیکنانی که در باشگاه‌های تبریز بازی می‌کردند و در باشگاه خود نیز شاغل بودند، در فوتبال محلات نیز حضور داشته و در آن زمان فوتبال محلات به دلیل حضور بازیکنان باشگاهی از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی افزود: کریم باقری هم در باشگاه تراکتورسازی بازی کرده و هم در تیم محلات خود، اما امروز در بحث حرفه‌ای‌گری ممنوعیت وجود دارد و بازیکن باشگاهی دیگر حق ندارد در محلات بازی کند و  فراموش نکنیم حضور یک بازیکن باشگاهی در تیم محلات سبب ارتقا سطح بازیکنان دیگر می‌شد.

ششگلانی یادآور شد: در سال‌های پیش تنها میادین خاکی فوتبال وجود داشت اما امروز سایر امکانات چون سالن ورزش و والیبال سبب شده که استقبال جوانان از فوتبال خاکی کمتر شده است که برای ارتقا سطح فوتبال محلات چمن کردن میادین خاکی الزامی به نظر می‌رسد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در مورد انتخاب بازیکن از فوتبال محلات گفت: ما دو سال پیش مسابقات محلات را با نام یادمان شهدای آذربایجان جام شهرداری برگزار کرده و هزینه را شهرداری تقبل کرد، مسابقات محلات زیر نظر این باشگاه برگزار شد و در تمام تیم‌های پایه این باشگاه رد بازیکنان فوتبال محلات به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: در یک مقطع نیز اسمیلیسکی  مربی سابق گسترش فولاد نیز در فوتبال محلات حضور داشت که این به تفکرات مدیریت این باشگاه برمی‌گردد.

 در سطح بین‌المللی بعد از ابهران داور نداشتیم

 ششگلانی، در مورد وضعیت داوران استان گفت: در سطح بین‌المللی بعد از ابهران، در یک مقطع  شاهین حاج بابایی خود را مطرح کرده و بالا کشید.

به گفته رئیس هیئت فوتبال استان در انتخاب داوران  پارامترهایی نظیر رسیدن به درجه ملی و سوت زدن در لیگ برتر مدنظر است تا داوری به کنفدراسیون فوتبال معرفی شود و داور باید خود را در مسابقات نشان دهد تا به فیفا و AFC  معرفی شود.

وی افزود: داور باید پروسه تست، دوره و امتحان را طی کند تا به سطح بین‌المللی برسد و داوران تا یک مقطع در اختیار هیئت فوتبال استان هستند و بعد از رسیدن به لیگ برتر و یا دسته یک از حوزه هیئت فوتبال خارج می‌شوند.

 کریم باقری: فوتبال محلات کیفیت سابق را ندارد

 کریم باقری نخستین  مهمان تلفنی برنامه موج فوتبال در مورد فوتبال محلات تبریز بود که گفت: من سال‌هاست که از فوتبال تبریز خارج شده‌ام و نمی‌دانم فوتبال محلات تبریز در چه وضعیتی قرار دارد اما زمانی که در تبریز بودم اکثر بازیکن باشگاهی از فوتبال محلات متولد شده و حتی بازیکنان از فوتبال محلات به تیم ملی راه یافتند که می‌توان به ستار همدانی، علیرضا اکبرپور، سیروس دین‌محمدی، حسین خطیبی و ... اشاره کرد و باید اضافه کرد فوتبال محلات در آن زمان از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی افزود: آن زمان کیفیت فوتبال محلات با وجود امکانات کم، بالا بود ولی امروز امکاناتی چون چمن مصنوعی افزایش یافته اما فوتبال محلات کیفیت سابق را ندارد و این شامل تمام ایران شده و تنها به تبریز محدود نمی‌شود.

باقری افزود: من از زمین خاکی مورد توجه انتخاب باشگاه "ایدم" قرار گرفتم و پیش از بازی در تراکتور در تیم «ایدم» بازی کردم.

 شهرام دبیری: مربیانی خوبی در فوتبال و فوتسال تبریز داریم

 شهرام دبیری رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز مهمان دیگر برنامه موج فوتبال بود که گفت: در ارزیابی هیئت فوتبال استان باید پارامترهای مختلفی نظیر برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی، توجه به فوتبال پایه و جایگاه آن در سطح کشور، حضور بازیکنان در تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های داوری، مربیگری و جایگاه آن در سطح کشور پارامترهایی هستند که می‌تواند در ارزیابی موثر باشد.

وی تصریح کرد: ما در گذشته داوران خوبی همچون پیروز رام، ابهران و رحیمی‌مقدم داشته‌ایم و در این منطقه استعداد و ظرفیت‌های خوب داوری وجود  دارد که باید مورد حمایت قرار گیرند و در کلاس‌های لازم شرکت کرده و حتی زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و کمیته داوران نیز باید از آنان حمایت لازم نماید تا به  تدریج را داشته باشند تا جایگاه قبلی خود در داوری فوتبال کشور را کسب کنیم.

به گفته وی، یکی دیگر از پارامترهای عملکرد هیئت فوتبال استان برگزاری مسابقات بین‌المللی است که زمانی مسابقات جام سرداران شهید آذربایجان برگزار می‌شد که مدتی است برگزار نمی‌شود و  در سطح ملی نیز بازی مهمی در تبریز برگزار نشده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز،در بخش دیگر سخنان خود توجه به فوتبال پایه را اساس موفقیت و پیشرفت فوتبال تبریز دانسته و خاطر‌نشان کرد: با برگزاری منظم مسابقات و  تدارک تیمی قوی، می‌توان در مسابقات کشوری مقام‌های خوبی کسب کرد.

وی یادآوری کرد: ما زمانی واسیلی گوجا را آورده و نزدیک به یک‌هزار نفر از فوتبال محلات تست گرفتیم و  بازیکنان مستعدی را شناسایی کرده و تیم‌های خوبی را تشکیل دادیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته به فوتبال پایه و مدارس فوتبال توجه خوبی کردیم که با درخشش  در مسابقات کشوری مزد این توجه خود را دریافت کردیم.

دبیری، به نقش مربیان سازنده اشاره و عنوان کرد: ما در تبریز مربیانی خوبی در فوتبال و فوتسال داریم  که می‌توانند در سطح ایران و حتی بین‌المللی مطرح شوند که باید به اینها توجه شود اما متأسفانه وقتی باشگاه‌های ما با امکانات و بودجه محدود مواجه می‌شوند از مربیان بومی دعوت می‌کنند که بلافاصله مورد قبول این مربیان قرار می‌گیرد که کار اشتباهی است و وقتی هم نمی‌توانند نتیجه لازم را اخذ کنند، این نظریه مطرح می‌شود که مربیان بومی کارایی لازم را ندارد، در حالیکه مربیان باتجربه هیچ‌گاه کار بدون امکانات را قبول نمی‌کنند.

دبیری که خود دارای مدرک مربیگریA  آسیا است، تاکید کرد: به نظر من مربیان بومی تبریز بسیار خوب هستند به شرطی که باشگاه‌ها از آنها حمایت لازم را کرده و زمانیکه بودجه و امکانات لازم را دارند از مربیان بومی استفاده کنند، همانطور که رسول خطیبی در سال اول مربیگری اش تیم ماشین‌سازی را تا آستانه صعود پیش برد و اگر ماشین‌سازی به لیگ برتر صعود می‌کرد، رسول خطیبی در سال اول حضورش می‌توانست رکورد ثبت کند.

مالک سابق تیم ماشین‌سازی گفت: تیم ماشین‌سازی  فصل گذشته با بدشانسی مواجه شد و در آخرین دقیقه بازی گلی خوردیم که بعداً هم مشخص شد که این گل صحیح نبوده و حریف ما نیز در بازی خود در دقیقه پایانی گل زد تا جای ما با گهر عوض شود و در ادامه به دلایلی نگذاشتند اعتراض ما مطرح شود.

وی افزود: در مورد حمایت هیئت فوتبال استان خود آقای ششگلانی باید توضیح دهند اما من انتظار حمایت بیشتر از مسئولان را داشتم و اگر حمایت جدی صورت می‌گرفت ما می‌توانستیم نتیجه‌ لازم را بگیریم.

دبیری تاکید کرد: در مورد اعتراض ما نیز گفتند که اشتباه درون سازمانی است، در صورتیکه استفاده از بازیکن سرباز در تیم‌های غیرنظامی خلاف مقررات فوتبال بود.

 حمایت کردیم

جواد ششگلانی، در بحث حمایت از تیم ماشین‌سازی گفت: وظیفه ما انعکاس مکاتبات باشگاه به با نایب رئیس وقت محمد تاج و افشین دبیری مدیر باشگاه برگزار کردیم.

وی افزود: از لحاظ آیین‌نامه به فدراسیون  اشکال وارد نبود و افراد نیروهای مسلح با امضای بالاترین مرجع یگان خدمت خود می‌توانند در تیم‌های غیرنظامی بازی کنند.

 زینی‌زاده: آکادمی تراکتورسازی نمونه شد

 قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در جذب بازیکنان پرتغالی احتمال می‌دادیم که خوب عمل نشده و این شهامت در مدیران باشگاه تراکتورسازی است که اگر از عملکرد این بازیکنان راضی نبودند، تصمیمات دیگری گرفته شده و برای همین مدیران برنامه آنسلمو گونزالس و ویلا را دعوت کرده‌ایم.

علی زینی‌زاده اظهار کرد: آکادمی این باشگاه بعد از بازدید از امکانات سخت‌افزاری در بین 18 باشگاه لیگ برتری با کسب 94 امتیاز بالاترین امتیاز را کسب کرده و این بازمی‌گردد به نگاه مسئولان، مدیریت و عوامل اجرایی باشگاه تراکتورسازی.

وی افزود: به نظر می‌رسد فصل آینده هیچ باشگاهی قادر نباشد با این بودجه‌بندی و وضعیت  مالی تیم‌های بزرگسالان خود را تشکیل داده و اداره کنند، قطعاً نگاه و سند راهبردی باشگاه تیم‌های پایه است و ما سال گذشته برابر الزامات AFC  و فدراسیون فوتبال آکادمی باشگاه را تاسیس کرده‌ایم.

زینی‌زاده، گرفتن 50 هزار تومان برای تست بازیکنان پایه را تایید کرد.

 رسول خطیبی: برای کلاس‌های مربیگری به ارومیه می‌روم

رسول خطیبی گفت: من قصد انتقاد از آقای ششگلانی را ندارم زیرا ایشان زحمت می‌کشند و پیگیر مسائل فوتبال هستند اما همکارهای ایشان در هیئت فوتبال از فوتبال دور هستند.

وی افزود: من سال گذشته در ماشین‌سازی نفرات بومی انتخاب کردیم و حتی از فوتبال محلات نیز انتخاب کرده بودم و انتظار داشتم مورد حمایت قرار گیرم اما مسئول کمیته مربیان هیئت فوتبال در این دو سال حتی یکبار به من زنگ نزده که بگوید که دوره مربیگری داریم و بیاید در کلاس حضور داشته باشید ولی به من از ارومیه زنگ می‌زنند و من  برای کلاس‌های مربیگری به ارومیه می‌روم.

خطیبی افزود: ما برای مربیان و بازیکنان بومی خود ارزش قائل نیستیم و به داشته‌های خود فوتبال تبریز اطمینان نداریم.

معرفی پیشکسوتان

بخش پیشکسوتان برنامه موج فوتبال این هفته به مهدی نوع‌بشر دروازه‌بان سابق تیم تراکتورسازی اختصاص داشت.

وی فوتبال خود را در سال 56 در مارالان آغاز کرده و  سال 63 به تیم تراکتورسازی پیوست.

نوع‌بشر گفت: تا سال 71 هم در کارخانه تراکتورسازی کار می‌کردم و هم در تیم بازی می‌کردم و از در سال 71 تا 83 به عنوان مربی دروازه‌بانان در تراکتورسازی همکاری داشتم و در سال 84 با شیخ‌لاری به شهید قندی یزد رفته و این تیم را به لیگ‌ برتر رساندیم.

دروازه‌بان سابق تراکتورسازی و تیم منتخب آذربایجان‌شرقی، در مورد بهترین خاطره ورزشی خود اظهار داشت: در مسابقات جام حذفی در تبریز با یک گل بازی را به نساجی  واگذار کرده و بازی برگشت نیز با یک گل به پیروزی رسیدیم و کار به ضربات پنالتی کشید.

وی افزود: بهترین پنالتی‌زن ما ستار نوبری ضربه خود را از دست داد و با حال گریه برگشت که من به وی دلداری دادم و گفتم پنالتی حریف را می‌گیریم، بعد از گرفتن ضربه هوشنگ تورانی، کار کشید به پنالتی هفتم که بازیکنان ما توپ را گل کردند و من ضربه پنالتی نادر دست‌نشان را گرفتم.

نوع‌بشر در ادامه از باشگاه تراکتورسازی درخواست کرد که تیم پیشکسوتان این باشگاه را تشکیل دهد، همان کاری که ذوب‌آهن و سپاهان کردند.

جعفری: قضیه انتخابات هیئت رئیسه به تاریخ پیوست

 مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: قضیه  انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تاریخ پیوست زیرا بی‌پشتوانه بودیم و امیدوارم در دوره بعدی دست به دست دهیم تا موفق شویم.

محمدحسین جعفری افزود: حتی اگر یک کرسی در فدراسیون فوتبال داشتیم می‌توانست آورده‌های زیادی برای استانمان در بر داشته باشد و اگر وحدت بین باشگاه بود و زمان لازم انرژی گذاشته می‌شد، می‌توانست نتیجه لازم را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: البته قرار بود من در مورد بحث استعدادیابی، تیم‌های پایه و فوتبال محلات صحبت کنم و امیدوارم در این مورد در برنامه‌های بعدی بحث شود.

 ششگلانی: مرا در این سن و سال فریب دادند

 رئیس هیئت فوتبال استان در مورد انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به مشغله‌های خودم، دکتر دبیری و جعفری نتوانستیم  کار را جلو ببریم.

جواد ششگلانی افزود: علاقه‌ای برای حضور نداشتم و به  دوستانی که پیشنهاد داده بودند گفتم که خودتان باید کار کنید.

وی تصریح کرد: روحیه من طوری نیست که بروم بگویم به من رای بدهید، به دوستان گفتم شما باید کارها را انجام دهید اما در مورد انتخابات هیئت رئیسه لیگ آزادگان خودشان نام من را مطرح کردند و خودشان هم رای دادند، الان من در هیئت رئیسه لیگ آزادگان حضور دارم.

 آغاز تنش

 در لحظات پایانی برنامه تنش بین ششگلانی و مجری برنامه موج فوتبال به اوج خود رسید.

ششگلانی با اعتراض به مجری موج فوتبال گفت: آقای ساعی پرسش‌ها را مطرح می‌کنید اما اجازه پاسخ نمی‌دهید، بیشتر از ما شما صحبت کردید. ساعی هم در پاسخ گفت: شما جواب‌ها را به حاشیه می‌کشید.

ششگلانی افزود: اگر می‌خواهید کنکاش کنید، باید  بگذارید من هم جواب دهم.

وی در ادامه خطاب به جعفری به عنوان مهمان تلفنی موج فوتبال گفت: من در این سن و سال فریب صدا و سیما را خوردم، مرا به اسم فوتبال  محلات دعوت کردند اما در اینجا محاکمه می‌کنند، نمی‌دانستم اینجا هیئت فوتبال استان مورد  ارزیابی قرار داده‌اند، زمانی باید ارزیابی می‌کردند که فرصت می‌دادند من نیز عملکردم را بیان کنم.

ساعی نیز در پاسخ ششگلانی تاکید کرد: باور کنید ما پرسش برنامه را با هیچ‌کس هماهنگ نمی‌کنیم و شما از پرسش برنامه ناراحت شدید، اگر از ارزیابی هیئت فوتبال ناراحتی دارید ما ارزیابی نمی‌کنیم تا ناراحت نشوید.

ششگلانی تصریح کرد: ناراحت نیستم، تهیه‌کننده  برنامه موج فوتبال در باغشمال مرا در ارتباط با فوتبال محلات دعوت کرده است.

مجری موج فوتبال نیز ادامه داد: آقای ششگلانی باور کنید این موضوع این قدر ناراحتی ندارد، مردم دوست دارند عملکرد هیئت فوتبال استان را بدانند.

ششگلانی گفت: باید به بنده می‌گفتید که قرار است عملکرد هیئت فوتبال را ارزیابی کنیم.

مجری تصریح کرد: شما عملکرد خودتان را می‌دانید، می‌توانستید توضیح دهید.

ششگلانی گفت: نمی‌گذارید پاسخ دهیم، بیشتر از من، مجری برنامه صحبت می‌کند، برادر من پرسش کردی جوابت را بگیر.

مجری ادامه داد: پرسش من یکی ، دو کلمه جواب دارد اما یک پاراگراف می‌شنویم که به موضوع پرسیده شده ربطی ندارد.

ششگلانی گفت: موضوعاتی که می‌پرسید جوابش یک جمله نیست، مگر جواب بله یا خیر است؟

مجری پاسخ داد: نسبتاً حالت بله، خیر دارد.

ششگلانی گفت: این که نشد مردم چطور توجه کنند، الآن آقای دبیری در مورد بومی توضیح دادند.

مجری گفت: من یک پرسش، بپرسم از شما؟

ششگلانی اعلام کرد: بنا شد به این پرسش (مربی بومی) جواب بدهم.

مجری گفت: خب جواب دادید؟

ششگلانی افزود: نگذاشتید که.

مجری افزود: در مورد داوران صحبت کردید.

ششگلانی گفت: فقط در مورد داوران صحبت کردیم اما در مورد برگزاری مسابقات ملی ماند.

مجری اظهار کرد: مشخص است، بازیی برگزار نشده است.

ششگلانی گفت: خب من باید توضیح بدهم، برگزاری مسابقات ملی دست من است؟ مسابقات ملی را فدراسیون برگزار می‌کند یا من؟

مجری اظهار کرد: قبول می‌کنم.

ششگلانی گفت: بگذارید جواب دهم، حرف را می‌اندازید پاسخ قضیه را هم بشنوید.

مجری افزود: جوابش را نمی‌شنویم، موضوعات دیگری مطرح می‌شود.

ششگلانی گفت: مگر من موضوع دیگری مطرح می‌کنم.

مجری اظهار کرد: آقای ششگلانی چند سال است در هیئت فوتبال هستید؟

ششگلانی گفت: 19 یا 20 سال است.

مجری افزود: فرگوسن از سال 1986 در منچستریونایتد است، شما هم کم کم به فرگوسن تبریز تبدیل می‌شوید.

ششگلانی گفت: ان‌شاءالله هر وقت فرگوسن رفت،من هم می‌روم(با خنده).

در انتها این مناظره قرار شد رئیس هیئت فوتبال استان فرصت برای دفاع از عملکرد هیئت فوتبال داشته باشد و هفته آینده نیز در این برنامه حضور یابد.

 

 نظرسنجی برنامه موج فوتبال

 نظرسنجی برنامه موج فوتبال به عملکرد هیئت فوتبال استان اختصاص یافته بود که 64 درصد عملکرد هیئت فوتبال استان را ضعیف دانسته، 22 درصد متوسط و 14 درصد نیز عملکرد هیئت فوتبال را خوب ارزیابی کرده بودند.

 

 اخبار کوتاه

 در فوتبال ساحلی حریف تیم شهرداری تبریز از ساری در میدان حضور نیافت و این بازی لغو شد.  سه بازیکن پرتغالی تراکتورسازی بنا به دعوت برادر لوپز به قبرس مسافرت کردند.

کی‌روش، از سه بازیکن تراکتورسازی به نام‌های نصرتی، دهنوی و حاج‌صفی به تیم ملی ایران دعوت کرد.

محمدحسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هنوز نتوانسته ارز برای بازیکنان و مربی تیمش پیدا کند و احتمال بحران در تیمش را پیش‌بینی کرد.

برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال به مناسبت هفته بسیج با حضور تیم‌های دبیری، شهرداری، هلال احمر و رویال سفر در سالن پورشریفی مهم‌ترین اخبار کوتاه این هفته بودند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول