اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صداوسیما:

ماهواره ایران برای پخش تلویزیونی به زودی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس رسانه ملی گفت: به زودی ماهواره جمهوری اسلامی ایران برای پخش تلویزیونی در آینده ساخته می‌شود.

ماهواره ایران برای پخش تلویزیونی به زودی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید عزت‌الله ضرغامی امشب در یازدهمین اجلاس سراسری توسعه و فناوری رسانه در زیباکنار این شهر با بیان اینکه کارهای ارزشمند و متنوعی در بخش فناوری رسانه انجام شده است، اظهار کرد: اقدام‌های همکاران در بخش فنی بسیار قابل قدردانی است.

وی به دیدار یک‌ساعته روز گذشته خود با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این دیدار تمام گزارش‌های بنده مربوط به اقدام‌های فنی سازمان صداوسیما ارائه شد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه در حوزه جنگ سخت‌افزاری نگرانی‌هایی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از این نگرانی‌ها توسط کارشناسان فناوری برطرف شده است.

ضرغامی کشور را درگیر جنگ تمام عیار با نظام استکبار دانست و تصریح کرد:‌ محور اصلی مذاکرات تعیین و تکلیف برای ایران بود و این یک جنگ روانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در بحث اقتصاد جنگ روانی را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: ما تمام فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای آنها را رصد می‌کنیم و آنها کوچک‌ترین مسئله در کشورمان را با تبلیغات گسترده نشان می‌دهند که این یک عملیات روانی است.

رئیس سازمان صداوسیما درباره قطع شبکه ماهواره ایران گفت: امروز شبکه‌های ما را در ماهواره‌ها قطع می‌کنند که این امر نشان‌‌دهنده کارنامه قابل قبول ماست.

وی هزینه استکبار برای خارج کردن شبکه‌های ماهواره‌ای ایران را بسیار سنگین خواند و تصریح کرد: استکبار نمی‌تواند صدها میلیون مخاطب شبکه‌های را تحمل کند و اقدام به قطع شبکه‌های ماهواره‌ای ما می‌کند.

ضرغامی با بیان اینکه دشمن بیش از 50 پرونده مهم در حوزه سخت رسانه و قطع شبکه، ماهواره، پارازیت و ... انجام می‌دهد، یادآور شد: استکبار به دلیل حقانیت و تأثیرگذاری شبکه‌های ما هزینه‌های سنگین می‌دهد.

وی از ساخت ماهواره جمهوری اسلامی ایران برای پخش تصاویر تلویزیونی در آینده نزدیک خبر داد و متذکر شد: به زودی دنیا شاهد این خواهد بود که ماهواره ایران برای پخش تلویزیونی ساخته می‌شود.

رئیس سازمان صداوسیما سیگنال‌رسانی را کار اصلی سازمان دانست و خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما در این حوزه، سیگنال‌رسانی به دور افتاده‌ترین روستاهای کشور است.

ضرغامی سیگنال‌رسانی ماهواره‌ای را یکی دیگر از برنامه‌های آینده این نهاد عنوان کرد و افزود: بسیاری از سایت‌های اینترنتی از طریق فضای مجازی شبکه ما را دریافت می‌کنند که بیشترین توجه باید به سیگنال‌رسانی به این سایت‌های اینترنتی باشد.

وی همچنین آشنایی کامل و دقیق با ظرفیت‌های سازمانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید از تجهیرات موجود این سازمان به درستی استفاده و نگهداری شود.

ضرغامی برقراری ارتباط مستقیم 20 نکته در اجلاس غیرمتعهدها را یکی از مهم‌ترین اقدام‌های سازمان صداوسیما عنوان کرد و افزود: پس از اجلاس مسئولان سران درخواست کردند که مدیریت این اجلاس به سازمان صداوسیما داده شود.

در این مراسم از چهار محصول برتر بخش فناوری رسانه رونمایی شد و برگزیدگان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول