اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله تروریست‌ها به تیم خبری شبکه «الاخباریه»‌ سوریه

خبرگزاری فارس: تروریست‌های مسلح، تیم خبری شبکه «الاخباریه»‌ سوریه را در شهر حلب هدف قرار داده و خبرنگار این شبکه را از ناحیه دست زخمی کردند.

حمله تروریست‌ها به تیم خبری شبکه «الاخباریه»‌ سوریه

به گزارش خبرنگار فارس در حلب، تروریست‌های مسلح به تیم خبری شبکه «الاخباریه»‌ سوریه در شهر حلب، در شمال سوریه حمله کرده و «یارا عباس»، خبرنگار این شبکه را از ناحیه دست زخمی کردند.

یارا عباس در حین پوشش حوادث میدانی یکی از مناطق حلب به همراه نیروهای ارتش سوریه در میدان «اغیور» شهر حلب از ناحیه دست مورد اصابت قرار گرفت و زخمی شد.

وی به همراه دیگر اعضای تیم شبکه الاخباریه برای درمان به مکان امنی منتقل شدند و حال تمام اعضای تیم این شبکه هم اکنون خوب است.

این درحالی است که شهر حلب امروز شاهد هدف قرار گرفتن «کامل نجمی»، مجری ورزشی سوری نیز بود که در اثر اصابت یک خمپاره به منزلش در یکی از مناطق حلب، ضمن تخریب منزلش، او نیز دچار جراحت‌هایی شد که برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

این اولین باری است که تیم شبکه الاخباریه سوریه مورد تعرض تروریست‌‌های مسلح قرار می‌گیرد، پیشتر نیز «یارا صالح»، خبرنگار این شبکه در ریف دمشق ربوده شده بود که تاکنون در بند تروریست‌های مسلح قرار دارد.

همچنین در این عملیات کمک فیلمبردار این شبکه کشته شد و عکاس آن ربوده و سپس به دست تروریست‌های ارتش آزاد به قتل رسید.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول