اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهر «حارم» ادلب دوباره شاهد جنایتی دیگر از گروهک «ارتش آزاد» بود

خبرگزاری فارس: گروهک تروریستی «ارتش آزاد» سوریه بار دیگر با گلوله‌باران مناطق مسکونی شهر «حارم» در ادلب در شمال غربی سوریه مرتکب کشتاری دیگر علیه اهالی آن شد.

شهر «حارم» ادلب دوباره شاهد جنایتی دیگر از گروهک «ارتش آزاد» بود

به گزارش خبرنگار فارس در ادلب، عناصر گروهک تروریستی «ارتش آزاد» سوریه بار دیگر با خمپاره و موشک‌های دست‌ساز یکی از مناطق مسکونی شهر «حارم» در ادلب در شمال غربی سوریه گلوله‌باران کردند.

بنابر این گزارش منطقه «الطارمه» در شهر حارم در معرض این گلوله‌باران قرار گرفت و براثر آن ده‌ها شهروند بی‌دفاع که در بین آنها زنان و کودکان هم مشاهده می‌شوند، کشته و زخمی شدند.

تروریست‌های مسلح از چندین محور به منطقه الطارمه حمله کرده بودند.

اما از حمص خبرنگار فارس گزارش می‌دهد، یگان‌های ارتش سوریه در جریان عملیات گسترده‌ای که علیه تروریست‌های معارض در منطقه «باب هود» در شهر حمص به اجرا گذاشتند، 40 نفر از آنان را به قتل رساندند.

بنابر گزارش‌های یگان‌های ارتش سوریه در جریان درگیری با تروریست‌های مسلح در منطقه باب هود علاوه بر کشتن 40 نفر از آنها، ده‌ها نفر دیگر را هم زخمی کرد.

اما تروریست‌های مسلح امروز، سه‌شنبه در راه حمص – مصیاف به سمت یک اتوبوس حامل مسافر با خمپاره حمله کردند که موجب زخمی شدن شماری از سرنشینان این اتوبوس شدند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول