اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صلاحی در گفت‌وگو با فارس:

بعد از استانداری به کار فرهنگی ادامه می‌دهم

خبرگزاری فارس: استاندار پیشین خراسان رضوی گفت: بعد از استانداری خراسان رضوی به کار فرهنگی خود یعنی همان چاپ نشریه اسوه ادامه می‌دهم.

بعد از استانداری به کار فرهنگی ادامه می‌دهم

محمود صلاحی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بهترین زمان کاری من در طول این 33 سال، سه سال و دوماهی بود که در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) خادم بهترین مردم زمین بودم و انشالله حسن عاقبت همه مسئولیت‌های بنده نیز همین استانداری خراسان رضوی باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که بعد از استانداری خراسان رضوی در چه سمتی مشغول به فعالیت خواهید شد، گفت: فعلاً ‌برنامه‌ای ندارم و کار مشخصی هم به بنده پیشنهاد نشده است، ولی در عین حال کار فرهنگی خود را که همان چاپ نشریه اسوه است را ادامه می‌دهم.

استاندار پیشین خراسان رضوی با اشاره به برخی از شایعات رسانه‌ها مبنی بر بازگشت وی مبنی به سپاه خاطرنشان کرد: بنده مدت‌ها است که از سپاه بازنشسته شده‌ام و اینکه رسانه‌ها نوشته‌اند به سپاه باز می‌گردم درست نیست.

از دولت نیز هیچ پیشنهادی صورت نگرفته است و انشالله استانداری خراسان رضوی حسن عاقبت مسئولیت‌های بنده در طول این سی و سه سال باشد.

صلاحی در ادامه با بیان اینکه استعفا نداده‌ام تصریح کرد: بنده برای استعفا شبهه شرعی دارم و هیچ‌گاه در جمهوری اسلامی استعفا نداده‌ام البته از آقای احمدی‌نژاد همواره درخواست می‌کردم که اگر انسان‌های شایسته‌تری هستند به جای بنده بیاورند؛ در عین حال در بحث جابه‌جایی بنده استعفا مطرح نبوده و دوستان به این نتیجه رسیدند که جابه‌جایی مورد نیاز است.

وی در خاتمه متذکر شد: بالاخره ما تابع دولت هستیم و هر تصمیمی دولت بگیرد همان ملاک است و انشالله آقای فروزان‌مهر استاندار جدید خراسان رضوی نیز در این مسئولیت موفق باشند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول