اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی عنوان کرد

اهتمام دستگاه‌ها نسبت به ارزیابی عملکرد کارکنان

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ارزیابی عملکرد کارکنان خود اهتمام داشته باشند و از کسانی که در امر خدمت‌رسانی به مردم پیشگام هستند، تقدیر کنند.

اهتمام دستگاه‌ها نسبت به ارزیابی عملکرد کارکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شرکت‌کننده در طرح بصیرت با اشاره به آیه‌ای از سوره توبه اظهار کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید که تمام حرکات، سخنان و فعل و انفعالات انسان‌ها مکتوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در سیستم اداری کنونی نیز نظارت و بررسی بر امور وجود دارد تا با ارزیابی فعالیت‌های انجام شده از افراد شایسته تقدیر شود.

این مرجع تقلید عنوان داشت: خداوند در آیه‌ای از قرآن فرمود تمام اعمال انسان‌ها در هر زمان و مکانی ثبت و ضبط می‌شود تا جزا و پاداش به صورت عادلانه به بندگان پرداخت شود.

وی یادآور شد: خداوند بر اساس تخلف مجازات می‌کند بنابراین انسان نباید از خدا بترسد بلکه باید از عمل خود ترس و واهمه داشته باشد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه انسان مجرم همیشه در حال ترس و واهمه است گفت: زمانی که مردم در پیشگاه الهی قرار می‌گیرند اگر به طور مطلوب خدمت کرده باشند غم و اندوهی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: اگر انسان مجرم و گناهکار باشد در اواخر عمر اضطراب عجیبی به وی دست می‌دهد و شب و روز خوابش نمی‌برد.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مهر بندگی از ابتدا بر پیشانی ما زده شده بنابراین باید مطیع دستورات خدا باشیم تا بتوانیم در آخرت در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

وی عنوان داشت: خداوند در آیه‌ای از قرآن وعده داده کسانی‌ که بهترین اعمال را انجام داده‌اند بهترین پاداش را می‌گیرند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول