اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نبش قبر عرفات 6 آذرماه انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: یک دیپلمات اروپایی از نبش قبر «یاسر عرفات» رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین در روز 26 نوامبر (6 آذر) به منظور تحقیق پیرامون علت مرگ وی خبر داد.

نبش قبر عرفات 6 آذرماه انجام می‌شود

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، یک دیپلمات اروپایی گفت: جسد رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین پس از هشت سال روز 26 نوامبر نبش قبر می‌شود تا علت مرگ وی و اینکه آیا وی به قتل رسیده است، مشخص شود.

وی افزود: دو کارشناس ارشد جرم شناسی از سوئیس هم ‌اکنون در کرانه باختری حضور دارند و با مسئولان ذیربط در خصوص این طرح بحث و تبادل‌نظر می‌کنند که از لحاظ فنی، حقوقی و سیاسی مسئله‌ای کاملاً پیچیده است.

بر اساس این گزارش، یک دادگاه فرانسوی پس از اعلام نظر یک موسسه سوئیسی مبنی بر اینکه بر روی لباس‌های «یاسر عرفات» مقدار زیادی مواد رادیواکتیوی پلونیوم کشف کرده است، در ماه اوت پرونده جدیدی برای تحقیق پیرامون علت مرگ وی باز کرد.

این دیپلمات اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گفت: بازپرس‌های فرانسوی اواخر ماه جاری به کرانه باختری سفر می‌کنند تا احتمالاً ‌در روز بیست و ششم جسد یاسر عرفات را نبش قبر کنند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول