اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر:

مشکل مدفن زباله‌های شوشتر حل شد

خبرگزاری فارس: معاون شهردار شوشتر گفت: مشکل مدفن زباله‌های شهر شوشتر حل شده است و مشکلاتی از نظر بهداشت و محیط زیست وجود ندارد.

مشکل مدفن زباله‌های شوشتر حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمود ملکی شامگاه امروز در ادامه جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: در هفته‌های گذشته گزارش‌‌های زیادی برای مشکلات دفن زباله‌های شهرداری رسیده بود که با همکاری فرماندار و دستگاه‌های اجرایی این مشکلات برطرف شد.

وی افزود: در شرایط کنونی با همکاری اداره‌های راه‌ و شهرسازی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی توانستیم زباله‌های سایت دفن پسماند شهر شوشتر را دفن و مشکل بهداشتی موجود در این منطقه را حل کنیم.

ملکی با اشاره به اینکه در مدفن زباله‌های شهری شوشتر افرادی ساکن شده‌اند، تاکید کرد: در شرایط کنونی برخی در محل مدفن زباله‌های شهرداری شوشتر ساکن شده‌ و به صورت دستی زباله‌ها را تفکیک می‌کنند که این کار از نظر بهداشتی مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند و باید در اسرع وقت با این افراد برخورد شود.

معاون خدمات‌شهری شهردار شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری در حال رفع مشکلات در بخش تنظیف و زباله شهری است، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی زباله‌های شوشتر توسط پیمانکار جمع‌آوری می‌شود و به این دلیل نظارت بر حسن انجام کار پیمانکار از سوی شهرداری تشدید شده است تا این مشکلات به حداقل برسد.

ملکی تاکید کرد: ناظران متعددی بر فعالیت پیمانکار جمع آوری زباله شهری نظارت می‌کند و در حال حاضر تنها 20 درصد ماشین آلات حمل زباله شهر شوشتر مکانیزه نیست و بقیه همه مکانیزه و به دستگاه پرس‌ مجهز هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر شوشتر روزانه بیش از 100 تن زباله تولید می‌کند که در برخی روزها این میزان به 105 تن نیز می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول