اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با فارس:

نشستی که به تداوم خشونت دامن بزند خیانت به مردم سوریه و محور مقاومت است

خبرگزاری فارس: معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان با اشاره به نشست دوحه درباره سوریه، گفت: هر نشستی که به تداوم خشونت و کشتار دامن زند، خیانت به مردم سوریه و محور مقاومت است.

نشستی که به تداوم خشونت دامن بزند خیانت به مردم سوریه و محور مقاومت است

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست اخیر دوحه پیرامون سوریه اظهار داشت: انتظار می‌رود نشست دوحه پیام مثبتی را در جهت تکمیل طرح آتش‌بس و تشویق به گفت‌وگوی ملی دنبال کند.

وی با اشاره به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: هر نشستی که به تداوم خشونت در سوریه دامن زند، خیانت به مردم فهیم سوریه و محور مقاومت است.

امیرعبداللهیان با اشاره به تلاش‌ها و ابتکارات تهران در حمایت از سوریه در محور مقاومت افزود: مسئله اساسی در سوریه به مداخلات خارجی، حمایت از گروه‌های مسلح فاقد مسئولیت و تلاش محور آمریکا و  رژیم صهیونیستی در سرکوب مردم و حکومت سوریه با هدف تضعیف و فروپاشی محور مقاومت باز می‌گردد.

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان با ابراز نگرانی از سرایت ناامنی به همسایگان سوریه و تأثیر مخرب آن بر امنیت منطقه افزود: سوریه گام‌های مهمی را در مقابله با تروریسم، مقابله با مداخلات خارجی، انجام و پیگیری اصلاحات سیاسی و حمایت از امنیت کشور برداشته است.

امیرعبداللهیان با اشاره به ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌های اخضر ابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت: ما توجه جدی به تکمیل آتش‌بس در سوریه و گفت‌وگوی ملی با حضور نمایندگان آحاد ملت و حکومت را گامی مهم در کمک به آرامش مردم سوریه و صلح و ثبات منطقه می‌دانیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول