اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ورزشکاران بسیجی خوزستان

همایش رهروان ولایت در اهواز برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش رهروان ولایت در اهواز با حضور جمع زیادی از ورزشکاران بسیجی استان خوزستان و خانواده‌های آنان برگزار شد.

همایش رهروان ولایت در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این همایش که شامگاه یکشنبه در ورزشگاه تختی برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین (ع) اهواز گفت: ورزشکاران در همه مراحل زندگی حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام طه توکلی در ادامه ضمن ادای احترام به مقام بلند شهدای والامقام وزشکار گفت: نظام اسلامی ما در نوع خودش نظیر ندارد زیرا حضرت علی (ع) را محور قرار داد و جامعه علی محور را رقم زد.

امام جمعه موقت باغملک در ادامه با بیان اینکه باید جایگاه حضرت امیرالمومنین (ع) را قدر بدانیم، اضافه کرد: ورزشکاران ما افتخار آفرینی‌های خود را به یاد حضرت علی (ع) کسب می‌کنند و جوانمردی را از آن حضرت به ارث برده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین (ع) اهواز در ادامه با اشاره به اینکه باید نفس عصیان گر را سرکوب کنیم و گفت: در زندگی روزمره خود باید رفتار و منش حضرت علی (ع) را دخیل کنیم.

توکلی در ادامه به ولایتمداری ملت بزرگ ایران اشاره کرد و اظهار داشت: افتخار ما این است که بینانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با مرگ طبیعی از دنیا رفت هر چند دوست داشت که مرگش شهادت در راه خداوند باشد.

این مسئول فرهنگی افزود: اگر امام با مرگ طبیعی از دنیا نمی‌رفت و ترور و یا شهید می‌شد آیندگان در تاریخ می‌نوشتند ولایتمداران ایران کجا بودند که مقتدایشان کشته شد در این صورت تاریخ از ما نمی‌گذشت و مانند مردم کوفه منفور عالمیان می‌شدیم.

توکلی اضافه کرد: جوانان امروز چون پروانه حول محور ولایت می‌چرخند زیرا کانون الهام بخش نظام است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول