اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شوش

تئاتر کودک «تنبل پهلوان» اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: برای نخستین بار در حوزه تئاتر کودک در شهرستان شوش تئاتری با نام «تنبل پهلوان» اجرا می‌شود.

تئاتر کودک «تنبل پهلوان» اجرا می‌شود

مرتضی حیدری آل‌کثیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: برای غنی کردن اوقات کودکان در سطح شهرستان شوش تئاتر کودک در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است که در آینده نزدیک نخستین تئاتر در این حوزه اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای توجه به کودکان، ساخت نمایش‌هایی با موضوع کودک در شهرستان شوش مورد توجه قرار گرفته است و در حال حاضر تئاتر کودک «تنبل پهلوان» در شهرستان شوش در حال نمایش است.

رئیس ارشاد شهرستان شوش گفت: این تئاتر نوشته محمد رضا شمس و به کارگردانی مالک آریان‌فر کاری از گروه نمایشی بچه‌های ایرونی به روی صحنه می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: این نمایش که مضمونی کودکانه دارد از تاریخ 15 تا 20 آبان سالجاری در محل تالار نیایش شهرستان شوش بر روی صحنه می‌رود.

حیدری تاکید کرد: این نخستین بار است که در حوزه تئاتر کودک در شهرستان شوش نمایشی اجرا می‌شود و با وجود اینکه 80 درصد بازیگران این نمایش نخستین بار است که بر روی صحنه می‌روند ولی بسیار خوب توانسته‌اند مخاطبان خود را جذب کنند و در روزهای اجرا شاهد استقبال پررنگ شهروندان شوشی بوده‌ایم.

وی با اشاره به کارگردانی بسیار خوب این نمایش گفت: برای این نمایش دو ماه تمرین شده است و 12 بازیگر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول