اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نهاد کتابخانه‌‌های استان یزد:

یار مهربان فردا به دیدار یزدی‌ها می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نهاد کتابخانه‌‌های استان یزد گفت: کاروان کتاب پس از عبور از استان‌های تهران، قم و اصفهان، فردا مهمان مردم یزد است.

یار مهربان فردا به دیدار یزدی‌ها می‌رود

محمدحسین پارساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: کاروان کتاب به منظور ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی، سفر خود را هم‌زمان با هفته کتاب از استان تهران آغاز کرده و با توقف در استان‌های قم و اصفهان و اجرای برنامه‌های ویژه خود فردا به استان یزد خواهد آمد.

وی افزود: این کاروان فردا (دوشنبه) ساعت 9 صبح در کتابخانه وزیری یزد برنامه‌های ویژه خود را اجرا می‌کند و سپس به استان‌های کرمان و هرمزگان و از آنجا به جزیره تنب بزرگ خواهد رفت.

پارساییان با اشاره به برنامه‌های این کاروان عنوان کرد: این کاروان با توقف در هر شهر، ضمن اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه کتاب و کتابخوانی، اقدام به جمع‌آوری کتب اهدایی از سوی مردم می‌کند.

وی افزود: کتاب‌های اهدایی از تهران، قم، اصفهان، یزد، کرمان و هرمزگان جمع‌آوری می‌شود و به تنب بزرگ برده می‌شود.

پارساییان یادآور شد: این کتاب‌ها در نهایت به کتابخانه جزیره تنب بزرگ در خلیج فارس اهدا می‌شود تا به این ترتیب مناطق محروم نیز بتوانند از کتب مختلف بهره‌مند شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم یزد در این برنامه حضور گسترده داشته باشند و بتوانند کتاب‌های قابل توجهی به این کاروان اهدا کنند.

پارساییان یادآور شد: اطلاع‌رسانی برای حضور مردم در این مراسم از طریق رسانه ملی و تبلیغات شهری صورت گرفته و امیدواریم شاهد حضور پررنگ مردم فرهنگ‌دوست استان یزد در این مراسم باشیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول