اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکبرآبادی:

پیروزی بر هیئت یزد حق صبای قم بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: در دیدار با هیئت هندبال یزد شایسته کسب پیروزی بودیم زیرا بازی بسیار خوبی از سوی بازیکنان ما در این دیدار ارائه شد.

پیروزی بر هیئت یزد حق صبای قم بود

غلامعلی اکبرآبادی بعد از اینکه تیمش موفق شد نخستین پیروزی این فصل خود در دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم هیئت هندبال یزد در سالن شهید حیدریان قم کسب کند، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما برای کسب پیروزی و نشان دادن آمادگی خود به میدان آمده بودیم و خوشبختانه در این راه خوب عمل کردیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل تیم هیئت هندبال یزد را در شرایطی خوب به سود خود به پایان رساندیم، حریف ما آماده و تیمی هماهنگ بود که شناختی از این تیم نداشتیم اما هر چقدر که از زمان بازی گذشت بهتر شناخت پیدا کردیم بازیکنان ما نسبت به شرایط مسابقه آگاهی بیشتری به دست آوردند.

سرمربی تیم هندبال صبای قم اظهار داشت: تیم ما بازی قابل قبولی برابر تیم هیئت هندبال یزد به نمایش گذاشت، ضمن اینکه آنها سعی زیادی برای متوقف کردن صبا داشتند اما بازیکنان صبا بهترین بازی خود را ارائه کردند و همچون بازی‌های تدارکاتی تیم برتر میدان بودند.

وی عنوان داشت: بازی زیبایی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد و به نظر من آنچه موجب برتری صبای قم در این دیدار خانگی شد بازی سرعتی همراه با تکنیک و تاکتیک بود که ما مختص این دیدار آن را در تمرینات مرور کرده بودیم.

اکبرآبادی یادآور شد: در این دیدار به بازیکنان اصلی در برخی لحظات بازی استراحت داده و از نفرات جایگزین استفاده کردیم چون شرایط بازی به نفع ما پیش می‌رفت و تقریباً فهمیده بودیم که حریف چه نقاط ضعفی دارد.

وی اظهار کرد: ما در لحظاتی که حریف برای جبران نتیجه عقب‌افتاده بازی می‌کرد به بازی سرعت دادیم و مزد بازی هوشمندانه مهره‌های خود را گرفتیم.

وی تصریح کرد: تیم هیئت هندبال یزد در این دیدار هماهنگ و خوب بود ولی ما توانستیم با ارائه بازی سرعتی حریف خود را شکست داده و بعد از پیروزی مقابل تیم شهرداری قزوین در دیدار تدارکاتی بهتر نشان دهیم که چقدر آماده‌ایم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم ابراز داشت: کار ما در دیدارهای این فصل هنوز ادامه دارد و ما از فردا به فکر بازی هفته آینده در برابر تیم هیئت کرمانشاه در هفته دوم هستیم زیرا باید در مقابل حریف خود بازی سختی برگزار کنیم، ضمن اینکه هنوز شناخت زیادی هم از حریف در دست نداریم.

تیم هندبال صبای قم با کسب برتری مقابل هیئت هندبال یزد در هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور سه امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول