اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

ایران از تحریم‌ها و تهدیدات عبور کرده است

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ایران از تمام تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن عبور کرده است، گفت: با توجه به شرایط موجود، هوشیاری و دقت بیشتری از تمام مسئولان نظام و مردم مطالبه می‌شود.

ایران از تحریم‌ها و تهدیدات عبور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی غضنفری پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در شرایط  خاصی قرار دارد اما ملت ایران تمام تحریم‌های دشمن را پشت سر گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه ایجاد توازن منطقه‌ای یکی از دلایل سفرهای استانی رئیس‌ جمهور و هیئت دولت به استان‌ها به شمار می‌رود، ادامه داد: دولت یک نگاه ذره‌بینی به تمام مناطق موجود در کشور دارد و با این نگاه در راستای برطرف‌شدن مشکلات موجود در شهرها و مناطق محروم کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کشور در شرایط اقتصادی خاصی قرار دارد، تصریح کرد: البته ملت ایران در این شرایط همانند شرایط جنگ نظامی با تمام وجود خود از جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند و تحریم‌های دشمن تاثیری بر اراده ملت ایران ندارد.

* شرایط موجود، هوشیاری بیشتر مسئولان نظام را می‌طلبد

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور تمام تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن را پشت سر گذاشته است، افزود: راه و مسیر جمهوری اسلامی ایران مشخص است و ملت ایران در مقابل سختی‌ها شکست نمی‌خورند بلکه تحمل سختی‌ها و مقاومت از ویژگی‌های ملت ایران در مقابل فشارهای دشمن به شمار می‌رود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه کشور از سوئی با یک فضای سیاسی و از سوئی با فشارهای ناشی از تحریم‌ها مواجه است، گفت: با توجه به شرایط موجود، هوشیاری و دقت بیشتری از تمام مسئولان نظام و مردم مطالبه می‌شود.

* هیچ یک از ابزارهای تحریمی اراده ملت ایران را به چالش نکشانده است 

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مبارزه جانانه ملت ایران برای دفاع از حقوق مسلم خود به روزهای سرنوشت‌ساز نزدیک شده است، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته دشمن از تمام ابزارهای تحریمی برای شکست ایران استفاده کرده است اما هیچ یک از ابزارهای دشمن نتیجه‌ای در بر نداشته است.

غضنفری اضافه کرد: هیچ یک از این ابزارهای تحریمی اراده ملت ایران را به چالش نکشانده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای فشار به ایران هیچ ابزار تحریمی دیگری در اختیار ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر دشمن ابزار دیگری برای چنگ کشیدن روی صورت جمهوری اسلامی ایران در اختیار ندارد.

وی ادامه داد: کنترل ارز، لنگر کنترل کشور در زمان هدفمندی یارانه‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: کشور در اوج برخوردهای جنگ اقتصادی قرار دارد و مسئولان باید راهکارهای به کارگرفته‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب را در مقابل تدابیر اتخاذ شده از سوی دشمن برای شکست ایران در جنگ اقتصادی استفاده کنند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول