اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

صادرکنندگان برتر هرمزگان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: صادرکنندگان برتر هرمزگان با حضور استاندار، معاون وزیر و دیگر مسئولان اقتصادی تجاری تجلیل شدند.

صادرکنندگان برتر هرمزگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی چهارشنبه‌شب در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام هادی(ع) و روز عید غدیر خم از این عید به عنوان روزی برای وحدت و تجلی ایمان مسلمانان یاد کرد و گفت: در این روزها باید هرچه بیشتر به فلسفه روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی نیز توجه داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر امروز صادرات را جدی بگیریم، این حرکت زمینه‌ساز توسعه پایدار برای کشور خواهد بود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در این بین توسعه و حرکت صحیح به سمت صادرات غیرنفتی، سبب وابستگی حداقلی به نفت و ارز حاصل از این کالا خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه تقویت اشتغال و توانمندی‌های داخلی از جمله مزایای مهم توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی است، افزود: باید این امر مهم را فرصتی برای مقابله با تحریم‌ها و ایستادگی در جنگ اقتصادی آغاز شده دانست.

وی خطاب به مسئولان و صادرکنندگان افزود: باید در راستای تسهیل فرآیند صادرات غیرنفتی تمام تلاش خود را به کار ببریم و از اعمال و تجویز نگاه‌ها و نظرات سلیقه‌ای و بخشی به شدت پرهیز کنیم.

رئیس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا در جامعه فرهنگ نادرست «کار کمتر درآمد آسان‌تر» را برای همیشه از اذهان بزداییم.

وی همچنین تاکید کرد: نمی‌توان بدون توجه به ارتقای کیفیت کالاها در دنیا با دیگر تولیدکنندگان به رقابت پرداخت و بازارها را در کشورهای مختلف در اختیار گرفت.

استاندار هرمزگان گفت: شناسایی بازارها، رشد دادن مهارت کارکنان و نیروی انسانی در کنار تقویت صنایع بسته‌بندی همواره از اهمیت بالایی برای رقابت در بازارهای جهانی برخوردار است که صادرکنندگان استان باید به این موارد توجه داشته باشند.

مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه که امسال نیز به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، نسبت به سال‌های گذشته در محیطی کوچک‌تر و با حضور صادرکنندگانی کمتر نسبت به سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول