اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌لله دیباجی صورت گرفت

تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی در قم

خبرگزاری فارس: برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی در قم با حضور آیت‌الله دیباجی و رئیس دانشکده صدا و سیمای استان قم تجلیل شدند.

تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی بخش قم در مراسم اختتامیه این جشنواره که پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس دانشکده صدا و سیمای قم برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره به صورت ملی از هفتم آبان ماه آغاز به کار کرد و روز دهم آبان ماه به کار خود پایان داد.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره ملی فیلم دانشجویی در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه زمینه رقابتی تنگاتنگ را بین دانشجویان به وجود آورد تصریح کرد: این جشنواره با موضوعات بیداری اسلامی، امام هادی (ع)، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بین دانشجویان فراخوان شد.

سید ابوالقاسم صالحی‌زاده با اشاره به تعداد آثار ارسالی به این جشنواره بیان کرد: 267 اثر در بخش فیلم و فیلم‌نامه به دبیرخانه جشنواره در قم ارسال شد.

وی با اشاره به تعداد فیلم‌نامه‌های ارسالی به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی بخش قم ابراز داشت: پس از اعلام فراخوان 142 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که از این تعداد در بخش نخست 77 اثر به مرحله بعد راه یافت.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی بخش قم ادامه داد: از 77 اثر برگزیده 25 اثر انتخاب شده و از این تعداد 11 اثر به بخش مسابقه راه یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آثار ارسالی به بخش فیلم اشاره و اظهار کرد: در این بخش 124 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مرحله نخست داوری 60 اثر به مرحله بعد راه پیدا کرد.

صالحی‌زاده خاطر نشان کرد: از مجموع 11 فیلم و 10 فیلم‌نامه راه یافته به بخش مسابقه چهار اثر برگزیده شد.

در بخش پایانی این مراسم 18 نفر منتخب پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی بخش قم تقدیر شدند و چهار نفر در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه به بخش اصلی این جشنواره در تهران راه یافتند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول