اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

راشاتودی گزارش داد

طوفان «سندی» بلای جان بی‌خانمان‌های آمریکایی شده است

خبرگزاری فارس: گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از افراد بی‌خانمان مناطق طوفان‌زده آمریکا مجبور شده‌اند در شرایط سخت طوفان سندی، در خیابان‌ها بمانند.

طوفان «سندی» بلای جان بی‌خانمان‌های آمریکایی شده است

به گزارش فارس، در شرایطی که اکثر رسانه‌های آمریکایی پس از طوفان سندی به مسائلی نظیر قطع شدن برق و تخریب آپارتمان‌ها پرداخته‌اند، راشاتودی گزارشی را به بی‌خانمان‌های آسیب‌دیده از طوفان اختصاص داده که کمتر مورد توجه واقع شده‌اند.

در شرایطی که ساکنان مناطق طوفان‌زده به هتل‌ها و خانه‌های دوستان خود در مناطق دیگر پناه برده‌اند، افراد بی‌خانمان گزینه‌های زیادی پیش روی خود نداشتند. برخی از آنها موفق شدند به یکی از 46631 تخت‌خواب‌ پناهگاه‌های افراد بی‌خانمان دست یابند اما برخی دیگر نیز مجبور شدند در سرما باقی بمانند.

با این‌حال، تعدادی از پناهگاه‌ها اجازه دادند که بی‌خانمان‌ها بیش از ظرفیت پناهگاه وارد آنها شوند. این اقدامات اگرچه نیازهای برخی را برآورد اما همچنان کافی نبود.

این گزارش حاکی از آن است که علی‌رغم تلاش‌هایی که «هیتر جانیک»، سخنگوی اداره خدمات بی‌خانمان‌ها در نیویورک از آن سخن می‌گوید، بسیاری از بی‌خانمان‌های این شهر مجبور شده‌اند در شرایط طوفان سندی در خیابان‌ها باقی بمانند.

در چنین شرایطی که هیچ قولی برای کمک یا مکانی برای خواب وجود نداشت، بی‌خانمان‌های مناطق طوفان‌زده هرکاری که می‌توانستند برای زنده ماندن انجام دادند.

راشاتودی نمونه‌هایی را از بی‌خانمان‌هایی مثال زده است که برای زنده ماندن به مکان‌هایی نظیر فرودگاه و ایستگاه اتوبوس پناه برده‌اند. یکی از این افراد می‌گوید که نمی‌دانسته است در شرایط طوفان باید به کجا برود؟

طوفان سندی، جان در حدود 50 شهروند آمریکایی را گرفته که 18 نفر از آنها ساکنان نیویورک بوده‌اند. میلیون‌ها آمریکایی نیز مجبورند تا آخر هفته آینده بدون برق زندگی کنند.

طوفان سندی میلیاردها دلار به شهروندان آمریکایی خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول