اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

مسئولان به روستاهای کم‌آب لرستان توجه بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان اجرایی به ویژه شرکت آب و فاضلاب روستایی به مشکلات روستاهای کم‌آب لرستان شد.

مسئولان به روستاهای کم‌آب لرستان توجه بیشتری داشته باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، ابراهیم آقامحمدی در بازدید از شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: با توجه به اینکه استان لرستان در سال‌های گذشته شاهد بروز خشکسالی و کم‌آبی شده، باید به مناطق روستایی استان توجه ویژه شود تا مردم با مشکلاتی در این زمینه روبه‌رو نشوند.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به تامین اعتبار موردنیاز در این زمینه به ویژه پدیده خشکسالی اقدام کرد، اظهار داشت: از فعالیت‌های موثر این شرکت جهت حل مشکلات مردم روستاهای استان در فصل کم‌آبی تقدیر کرد.

آقامحمدی با بیان اینکه در فصل کم آبی این شرکت اقدامات ارزنده‌ای برای جبران کم‌آبی مناطق روستایی لرستان انجام داد، تصریح کرد: به همین منظور از فعالیت‌های مفید و موثر شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در خصوص برطرف کردن مشکل آب آشامیدنی روستاهای استان در سال کم‌بارانی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان نیز ضمن ارائه گزارش کاملی از وضعیت این شرکت و پروژه‌های در دست اجرا گفت: در راستای حل مسائل و مشکلات موجود روستاهای کم‌آب استان نیازمند همکاری بیشتر نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی هستیم.

علیرضا کاکاوند از نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به افزایش اعتبار خشکسالی با توجه به مشکلات به وجود آمده در بیشتر روستاها در بحث آبرسانی اقدام کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول