اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حمایت از تولید در نوک پیکان اقتصاد مقاومتی قرار دارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید داخلی در نوک پیکان اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

حمایت از تولید در نوک پیکان اقتصاد مقاومتی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در همایش شرکای ماندگار با محوریت تقدیر از سرمایه‎گذاران ایرانی و حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: سرمایه‎گذاران خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی و اعمال فشار اقتصادی توسط دشمنان علیه کشور باید از تولید داخلی حمایت شود، خاطر نشان کرد: سرمایه‎گذاران باید از سرمایه‎های خود استفاده کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن بعد از توطئه‎های خود در طول 33 سال علیه کشور مایوس شده است، تصریح کرد: دشمن با همه فتنه‎ها موفق به ایجاد فاصله بین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم نشده و نتوانست نظام را به زانو در بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دشمنان از اهرم اقتصاد برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‎کنند، اضافه کرد: دشمنان از هر روشی برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کرده‏اند.

اسماعیلی حضور فعال مردم را در صحنه‎های مختلف یکی از مهم‎ترین دلایل موفق نشدن دشمنان در توطئه‏های خود دانست و یادآور شد: با وجود اینکه مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است اما در توطئه‎های خود موفق نشده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران برای حفظ ارزش‎های دینی و الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه‎های زیادی را پرداخته‎اند، ادامه داد: دشمن هرگز تصور تشکیل یک حکومت دینی را پس از 1400 سال نمی‎کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان هرگز سیلی که ملت ایران به گوش آنها زده‎اند را فراموش نمی‎کنند، تصریح کرد: اثرات این سیلی هنوز نیز بر جای مانده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیز دشمنان فشارهای زیادی را به مردم تحمیل می‎کنند، اضافه کرد: آنها بر خلاف قوانین بین‎المللی با ایران برخورد می‎کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم شریف جمهوری اسلامی ایران تا امروز همه مشکلات و تحریم‎ها را تحمل کرده‎اند، خاطر نشان کرد: مقاومت ملت ایران بر اساس آموخته‎های دینی آنها است.

وی خطاب به سرمایه‎گذاران و فعالان اقتصادی با تاکید بر اینکه جبهه اقتصادی امروز در اختیار آنها گذاشته شده است، افزود: حمایت از تولید داخلی در نوک پیکان اقتصاد مقاومتی قرار دارد و باید به این مسئله پرداخته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با همه توان از تولید داخلی و ملی حمایت کرد، ادامه داد: متاسفانه به دلیل در اختیار داشتن درآمدهای حاصل از فروش نفت در سال‎های گذشته به تولید داخلی توجه خاصی نشده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 20 میلیارد دلار برای واردات کالاهای غیر ضروری هزینه شده است، تصریح کرد: این در حالی است که در چنین شرایط اقتصادی و با وجود فشارها باید اعتبارات به منظور حمایت از تولید داخلی به این بخش اختصاص یابد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه تزریق 20 میلیارد دلار به بخش تولیدی بخش بزرگی از مشکلات کشور را برطرف می‎‏کرد، اضافه کرد: برخی از صنایع در حال حاضر به دلیل کمبود اعتبارات دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه باید برای رفع بیکاری‎ها در جامعه، افزایش درآمد سرانه مردم استان و برطرف‌کردن مشکلات اقتصادی و صنعتی از بخش تولید حمایت کرد، خاطر نشان کرد: تنها راه مقاومت در برابر دشمنان حمایت از تولید داخلی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان زنجان در حال حاضر نیاز به حمایت زیادی دارد، ادامه داد: سرمایه‎داران و سرمایه‌گذاران برای حمایت از استان باید پای کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر درآمد سرانه مردم استان زنجان از میانگین کشوری پایین‎تر است، تصریح کرد: هزینه‎های مردم نیز بسیار بالاتر است.

اسماعیلی یادآور شد: درآمد سرانه پایین و بالابودن هزینه بیانگر بدهکار بودن مردم استان زنجان و فقر آنها است.

وی با بیان اینکه استان زنجان نیازمند استفاده از سرمایه‎ها برای برطرف‌کردن مشکلات است، اظهار داشت: سرمایه‎داران برای حمایت از تولید داخلی و صنعت اقدام کنند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول