اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمید درخشان:

مدیران ما نتیجه‌گرا هستند/ من به حق خود در فوتبال نرسیده‌ام

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان با متفاوت ارزیابی کردن سلیقه‌ها گفت: من به حق خود در فوتبال نرسیده‌ام.

مدیران ما نتیجه‌گرا هستند/ من به حق خود در فوتبال نرسیده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز امروز برای بازپس‌گیری صدر جدول از تیم استقلال تهران به مصاف تیم داماش گیلان می‌رود.

بازیکنان تیم تراکتورسازی متفق‌القول از پیروزی تیم‌شان مقابل حریف گیلانی سخن گفتند. باغ‌آبادی نیز از برنامه تیم تراکتورسازی برای کسب سه امتیاز این بازی خبر داده و حمید درخشان سرمربی داماش اعتراف کرده که بازی سختی در تبریز پیش‌رو دارد.

* نصرتی: بازیکنان تراکتورسازی در دو بازی اخیر فعل خواستن را به نحو احسن صرف کرده‌اند

محمد نصرتی در خصوص دیدار امروز تراکتورسازی با تیم داماش گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم و همیشه قدرت تیم حریف باعث انگیزه یک تیم می‌شود ما نیز به تیم داماش این انگیزه را داده‌ایم و به همین خاطر بازی سختی است، ولی امیدواریم با بازی هماهنگ و یکپارچه سه امتیاز بازی را کسب کنیم و این به خودی خود انجام نخواهد شد مگر اینکه هواداران حمایتشان را از ما دریغ نکنند و استادیوم را پر کنند.

وی افزود: بچه‌ها در دو بازی اخیر فعل خواستن را به نحو احسن صرف کرده‌اند و امیداواریم روند رو به رشدمان تا آخر فصل ادامه داشته باشد و با گرفتن نتایج خوب و دلخواه هوادارانمان را شاد کنیم.

نصرتی در خصوص حضور هواداران در بازی با داماش گفت: امیدوارم با بازی‌های درخشانی که در دو هفته اخیر به نمایش گذاشتیم، استادیوم پر شود و با حمایت هواداران و حضور پرشورشان به سه امتیاز این بازی خانگی دست یابیم.

* حسینی: هواداران با حضور و تشویقشان عرصه را برای تیم حریف تنگ‌تر کنند

سیدمحسن حسینی در خصوص بازی امروز تراکتورسازی با تیم داماش گفت: داماش بد موقعی به تیم ما خورده است، چراکه ما تیم آماده و منسجمی داریم و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش می‌گذاریم.

وی افزود: بازیکنان تیم تراکتورسازی حرفه‌ای هستند و بعد از هر بازی برد یا هر نتیجه دیگر را فراموش می‌کنند، بازی‌های استقلال، سپاهان به تاریخ پیوسته‌اند، حالا بازی با داماش برای حفظ صدرنشینی مهم است.

مدافع تیم تراکتورسازی در خصوص حضور هواداران در این بازی اظهار کرد: ما به عشق این هواداران بازی می‌کنیم، امیدوارم با حضور خودشان و پر کردن استادیوم از تیم محبوب خود حمایت کنند و با تشویق‌های پرشورشان عرصه را برای تیم حریف تنگ‌تر کنند.

* کریمیان: داماش سخت‌ترین بازی در این فصل

مهدی کریمیان در خصوص بازی داماش اظهار کرد: سخت‌ترین بازی‌مان بازی با تیم داماش است.

بازیکن تیم تراکتورسازی افزود: با توجه به بردهای اخیرمان باید در مقابل داماش با پیروزی از میدان خارج شویم و برای اینکه صدر جدول را از دست ندهیم و مدعی بمانیم به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم.

ستاره بازی تراکتورسازی با سپاهان افزود: همچنین در بازی امروز تنها نیستیم و هوادارانمان حضور دارند و با تشویق‌هایشان روحیه مضاعفی به تیم خواهند داد.

هافبک تیم تراکتورسازی ادامه داد: تمام بچه‌ها خود را برای این بازی آماده کرده‌اند تا با تمام انرژی بازی را آغاز کنند و امیدوارم بعد از این نتایج دلخواه و بازی‌های مطلوب، ورزشگاه یادگار امام را قرمز رنگ ببینم.

* کار سختی در تبریز  پیش‌رو داریم

حمید درخشان سرمربی داماش گیلان در مصاحبه پیش از بازی با تراکتورسازی با بیان اینکه مقابل تراکتورسازی کار سختی پیش‌رو داریم، گفت: با توجه به اینکه مدت کوتاهی است من کادر رهبری داماش را بر عهده گرفته‌ام و پنج بازیکن مصدومی که در بازی امروز در اختیار نداریم بازی دشواری پیش‌رو داریم؛ به خصوص بازی مقابل تیمی مثل تراکتورسازی که در دو هفته اخیر نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و تماشاگران پرشور و فهیمی همانند تماشاگران آذربایجانی که برای تشویق تیم خود در ورزشگاه حاضر خواهند شد، سختی کار چند برابر می‌شود.

*برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده‌ایم

درخشان در مورد بازی پیش‌روی دو تیم گفت: با توجه به شناختی که از تراکتورسازی و جو ورزشگاه دارم طبیعتاً در وهله اول سعی در کنترل بازی خواهیم داشت و امیدوارم با مهار نقاط قوت حریف، از نقاط ضعفشان برای دستیابی به سه امتیاز بازی استفاده کنیم تا موقعیت خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشیم.

*من به حق خود در فوتبال ایران نرسیده‌ام

حمید درخشان با متفاوت ارزیابی کردن سلیقه‌ها و اعتقاد به حرف تا عمل گفت: من به حق خود در فوتبال نرسیده‌ام و همیشه به خاطر اینکه مرا مرد روزهای سخت می‌دانند یا در میانه راه به تیم‌ها ملحق شده‌ام یا در میانه راه به خاطر سلیقه متفاوت مدیران کنار رفته‌ام.

وی افزود: من دوست داشتم تیمی را که رهبری آن را بر عهده دارم پیش از مسابقات خود در بستن تیم نقش داشته باشم، ولی تا به این روز محقق نشده است.

* عدم ثبات برگزاری بازی‌ها به تیم‌ها لطمه وارد می‌کند

سرمربی داماش گیلان عدم ثبات در برگزاری بازی‌ها را تاثیرگذار دانست و افزود: این روند بر تیم‌های لیگ و تیم ملی اثر منفی دارد چراکه تیم ملی منسجم در سایه لیگ منسجم تشکیل می‌شود ولی با شرایط فعلی تا تیم‌ها خود را به مرز آمادگی می‌رسانند لیگ تعطیل شده و پویایی خود را از دست می‌دهد.

بازیکن سابق تیم ملی تصریح کرد: همچنان که شاهد بازی‌های نه چندان قابل قبول از تیم‌ها هستیم، تیم ملی نیز مقابل کره به خاطر وفاق ملی و بدشانسی کره‌ای‌ها بازی را به سود خود پایان داد وگرنه از نظر فوتبالی حق ما برد نبود و علت اصلی آن تعطیلی‌های پی‌درپی لیگ ماست. 

* مدیران ما نتیجه‌گرا هستند

درخشان مدیران فوتبال ایران را نتیجه‌گرا خواند و گفت: در کشور ما به مربیان فرصت و زمان کافی برای پیدا کردن شناخت از تیم، بازیکنان و بالعکس را نمی‌دهند و از بازی اول انتظار کسب نتایج خوب را دارند در حالی که یک مربی باید خود نسبت به شرایط متفاوت تیم‌ها و اصول فنی که در سر دارد بازیکنان خود را جذب کند.

وی تاکید کرد: تیم‌ها یا بعد از جذب بازیکن، سرمربی را انتخاب می‌کنند یا در اول راه مربی خود را برکنار کرده و صورت مسئله را تغییر می‌دهند.

* کی‌روش اهل ریسک نیست

حمید درخشان سرمربی داماش گیلان، بازی بازیکنان تیم کی‌روش را نامطلوب خواند و گفت: نمی‌خواهم وارد حریم سرمربی تیم ملی شوم چراکه حق انتخاب در نهایت با سرمربی هر تیمی است ولی ما بازیکنان مستعد در حد تیم ملی کم نداریم که از میان آنها جوانان بسیار در حال حاضر در لیگ ما پا به توپ هستند و علت عدم استفاده از آنها نشان از عدم ریسک‌پذیری کی‌روش دارد.

مربی سابق شهرداری تبریز افزود: وقتی کی‌روش خواهان تعطیلی جام حذفی و وقفه‌های غیر معمول در لیگ می‌شود این امر بیشتر نمود پیدا می‌کند که با این کار سعی در معطوف کردن اذهان عمومی به تیم ملی و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی بازیکنان دارد.

درخشان گفت: به هر حال ما فقط این مطالب را در قالب پیشنهاد دادیم که به جوانان هم نگاه ویژه داشته باشند و در نهایت آرزوی موفقیت برای تیم ملی در رسیدن به اهداف خود را داریم.

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول