اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود اعتبارات

کلاس‌های حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای لردگان نیمه‌تعطیل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کلاس‌های حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای لردگان به دلیل کمبود اعتبارات به حالت نیمه‌تعطیل درآمده است.

کلاس‌های حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای لردگان نیمه‌تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل بعداز ظهر امروز در بازدید از مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان لردگان اظهار داشت: شهرستان لردگان یکی از مناطق محروم و کم‌برخوردار استان است که در سال‌های اخیر به رشد و پیشرفت قابل توجهی در بخش‌های مختلف دست پیدا کرده است.

وی افزود: ظرفیت‌های بالای این شهرستان این فرصت را در اختیار مسئولان قرار می‌دهد تا با تلاش و اهتمام ویژه‌ای که دارند، بتوانند در رشد و ترقی این شهرستان گام‌های مهمی بردارند.

جلیل، خدمات ارائه شده از سوی مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان به مردم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به محدودیت امکاناتی که در این شهرستان وجود دارد اما خدمات و برنامه‌هایی که از سوی این مرکز به مردم ارائه شده قابل تحسین است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لردگان به مساحتی افرون بر 15 هزار مترمربع از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده است.

جلیل با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای شهرستان لردگان دارای دو مرکز دومنظوره خواهران و برادران است، تصریح کرد: در واحد برادران کارگاه‌های برق صنعتی، اتومکانیک، برق خودرو، تراشکاری و کارگاه تعمیر لوازم برقی مستقر است.

وی ادامه داد: در واحد خواهران نیز کارگاه‌های کیف‌دوزی، خیاطی، قلمکاری، پرده‌دوزی، قالی‎بافی و گلیم‌بافی فعال است. 

جلیل با بیان اینکه در حال حاضر در بخش برادران این مرکز 60 نفر کارآموز مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: این مرکز در سال گذشته برای 110 نفر کارآموز اشتغال ایجاد کرده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در سال گذشته بیش از 13 هزار نفر در آزمون‌های ادواری و کارآموزی این مرکز شرکت کردند.

جلیل خاطرنشان کرد: این مرکز تاکنون چندین مرتبه به عنوان مرکز نمونه استانی و کشوری معرفی شده است.

وی با اشاره به مشکلات مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لردگان، گفت: کلاس‌های حق‌التدریسی این مرکز به دلیل کمبود اعتبارات در حال حاضر به صورت نیمه‌تعطیل درآمده که امید می‌رود با همکاری مسئولان ذی‌ربط این مشکل به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول