اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اولین سانحه دریایی طوفان سندی/ 3 نفر از سرنشینان کشتی سانحه‌دیده هنوز پیدا نشده‌اند

خبرگزاری فارس: کشتی معروف آمریکایی به دلیل قرارگیری در مسیر طوفان «سندی» با قطع برق مواجه شده و 17 سرنشین آن مجبور به ترک کشتی شده‌اند.

اولین سانحه دریایی طوفان سندی/ 3 نفر از سرنشینان کشتی سانحه‌دیده هنوز پیدا نشده‌اند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، 17 سرنشین کشتی «بونتی» که در مسیر طوفان سهمگین سندی قرار گرفته بود، این کشتی را ترک کرده‌اند.

این خبر را «تریسی سیمونین» مدیر بخش کشتی‌رانی کارولینای شمالی اعلام کرده و گفته است که گارد ساحلی تاکنون حداقل 14 نفر از سرنشینان این کشتی را نجات داده‌اند. تلاش برای یافتن 3 سرنشین دیگر این کشتی همچنان ادامه دارد.

سیمونین همچنین گفته است که هلی‌کوپترهای امداد این افراد را که سوار بر قایق‌های نجات بوده‌اند، بالا کشیده و به مناطق امن منتقل کرده است. گارد ساحلی تاکنون برای تائید این خبر یا ارائه جزئیات بیشتر در دسترس نبوده است.

این کشتی در سال 1962 برای استفاده در فیلم «شورش در کشتی بونتی» و به سبک کشتی‌های تاریخی و قدیمی ساخته شده است. سرنشینان این کشتی یکشنبه شب و پس از آن «بونتی» را ترک کردند که وقوع طوفان منجر به قطع برق آن شد.

سیمونین همچنین گفت: «تا آنجا که شنیده‌ایم کشتی هنوز سر پا است».

این اولین حادثه دریایی جدی است که تاکنون طوفان «سندی» موجب آن شده است. «سندی» احتمالا بزرگترین طوفانی باشد که تاکنون آمریکا تجربه کرده است. این طوفان که سواحل شرقی آمریکا را تحت تاثیر قرار داده، زندگی 66 میلیون نفر از ساکنان این مناطق را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول