اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ابراهیمی پس از مسکو راهی پکن خواهد شد

خبرگزاری فارس: «اخضر ابراهیمی»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در حالی امروز با مسئولان روسی درباره بحران سوریه دیدار و گفت‌وگو می‌کند که پس از آن قرار است، راهی چین شود.

ابراهیمی پس از مسکو راهی پکن خواهد شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، «اخضر ابراهیمی»، فرستاده ویژه سازمان در امور سوریه شب گذشته برای انجام یک سفر کوتاه وارد مسکو پایتخت روسیه شد.

در این سفر ابراهیمی قرار است امروز، دوشنبه با «سرگئی لاوروف»، وزیر امور روسیه دیدار و گفت‌وگو کند.

مذاکرات ابراهیمی در مسکو طی چند روز اخیر و در آستانه عید قربان برنامه‌ریزی شد که بر اساس پیشنهاد وی دولت سوریه و مخالفان با برقراری آتش‌بس در روزهای این عید بزرگ مسلمانان موافقت کرده بودند.

«الکساندر لوکاشوویچ»، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه جمعه گذشته اعلام کرده بود، در جریان مذاکرات ابراهیمی با مقامات مسکو اقدامات عملی احتمالی در راستای حل و فصل هرچه سریع‌تر بحران سوریه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این راستا اعلام شده است، اخضر ابراهیمی پس از دیدار با مقامات روسی راهی پکن شود تا با مقامات چینی نیز درباره بحران سوریه رایزنی کند و از آنجا راهی نیویورک خواهد شد تا آخرین دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره بحران سوریه و دست یافتن راه‌حلی برای آن را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه دهد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول