اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

دیدار کرزی با خانواده‌ قربانیان حمله تروریستی عید قربان

خبرگزاری فارس: حامد کرزی در دیدار با خانواده‌های قربانیان حمله تروریستی عید قربان ولایت «فاریاب» به مسئولان دستور داد تا برای بازماندگان قربانیان این حادثه مسکن تهیه کنند.

دیدار کرزی با خانواده‌ قربانیان حمله تروریستی عید قربان

به گزارش فارس، حامد کرزی در سفر به ولایت فاریاب بیان داشت که طراحان حمله تروریستی به نمازگزاران عیدسعید قربان، دشمنان اسلام هستند.

به گزارش تلویزیون ملی افغانستان، رئیس جمهور افغانستان با اشاره به فتوای مفتی عربستان در خصوص حرام بودن حملات انتحاری گفت که دشمنان افغانستان با انجام حمله انتحاری در بین نمازگزاران عید قربان ولایت فاریاب، خوشحالی مردم را به غم تبدیل کردند.

حامد کرزی روز گذشته ضمن این که به مقامات دولتی دستور داد تا برای خانواده‌های قربانیان حمله تروریستی عید قربان مسکن تهیه کنند، خاطر نشان کرد که زمینه کار و تحصیل نیز برای آنان فراهم خواهد شد.

بر اثر حمله انتحاری در بین نمازگزاران عید سعید قربان در شهر «میمنه» مرکز ولایت فاریاب، بیش از 40 تن کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

حمله تروریستی ولایت فاریاب محکومیت‌های جهانی را به دنبال داشت که سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی این حادثه را به شدت محکوم کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول