اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اجرایی کنگره مهندسی برق خبر داد

ارسال ‌1800 مقاله به دبیرخانه کنگره مهندسی برق و فناوری اطلاعات‌

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اجرایی کنگره مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات گفت: بیش از یک هزار و 800 مقاله علمی به دبیرخانه این کنگره رسیده است.

ارسال ‌1800 مقاله به دبیرخانه کنگره مهندسی برق و فناوری اطلاعات‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرهاد بشارتی عصر امروز در نشست خبری کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات در دانشگاه خیام مشهد اظهار کرد: پایه‌گذاری کنگره مهندسی برق از یک سال و نیم گذشته آغاز شده است و پس از اخذ مجوز از سوی معاونت توسعه آموزش و تحقیقات دفتر رئیس‌جمهور در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی که در حوزه‌های برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت دارند شرکت می‌کنند و در حاشیه کنگره به ارائه کارگاه‌های‌آموزشی می‌پردازند.

دبیر کمیته اجرایی کنگره مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات بیان کرد: این کنگره با هدف شعار ملی سال جاری و تحقق شعار سال ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تحقق یافته است.

بشارتی با تاکید بر اینکه موضوعات کنگره در زمینه‌های مهندسی برق، کامپیوتر، مخابرات و فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: بالغ بر هزار و 800 مقاله به دبیرخانه کنگره مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات ارسال شده است که از این تعداد حدود 482 مقاله برای ارائه در کنگره پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: در حاشیه کنگره مهندسی برق حدود هشت کارگاه آموزشی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها ارائه شده است که بیشتر آنها توسط دستگاه‌های اجرایی که در 3 حوزه برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند برگزار می‌شود.

دبیر کمیته اجرایی کنگره مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات با تاکید بر حضور اساتید و پژوهشگران از دانشگاه‌های مطرح کشور،عنوان کرد: بالغ بر 300 شرکت‌کننده از خارج استان در این کنگره شرکت می‌کنند.

بشارتی خاطرنشان کرد: از 482 مقاله پذیرفته شده از سوی هیئت علمی کنگره مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات حدود 18درصد در سطح تخصصی و 10درصد در سطح صنعتی به ارائه مقاله در کنگره می‌پردازند.

وی اظهار کرد: در بحث اجرایی کنگره مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد و ‌سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی مشارکت مطلوبی با هیئت اجرایی کنگره داشته‌اند و با ارائه کارگاه‌های آموزشی در حاشیه کنگره اهمیت بالایی به برگزاری این سمینارها در پایتخت معنوی کشور داده‌اند.

دبیر کمیته اجرایی کنگره مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با برگزاری این کنگره جایگاه علمی دانشگاه خیام مشهد در سطح کشوری بالا می‌رود و نتایج و دستاوردهای این کنگره می‌تواند به مهندسان این سه حوزه در راستای رسیدن به اهداف ملی کمک شایانی داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول