اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز

نفرات برتر سومین جشنواره کارتون شهر و شهروند معرفی شدند

خبرگزاری فارس: طی آیینی نفرات برتر سومین جشنواره بین‌المللی کارتون شهر و شهروند تبریز معرفی شدند.

نفرات برتر سومین جشنواره کارتون شهر و شهروند معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور کارتونیست‌ها و داروان بین‌المللی این جشنواره برگزار شد، از سه اثر برتر و پنج اثر برگزیده این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

براساس اعلام نظر هیئت داوران این جشنواره، اولگ گوستول کارتونیست بلاروسی نفر اول، یوری کوسوبوکین و ولادیمر کازادوسکی هر دو از اوکراین مشترکاً نفرات دوم و سعید رحیمی از ایران به عنوان نفر سوم این جشنواره شناخته شدند.

همچنین آثار محسن ظریفیان و محسن اسدی هر دو از ایران، النا اوسپیناز از کلمبیا، موشا گومش و ماحمت قهرمان از ترکیه به عنوان آثار برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

* کاریکاتور، مخاطب آشنای ماست

یک عضو شورای اسلامی شهر تبریز کاریکاتور را مخاطب آشنای اعضای این شورا و عموم مدیران و تصمیم‌گیران مدیریت شهری عنوان کرد.

رسول درسخوان در آیین اختتامیه سومین جشنواره کارتون شهر و شهروند با بیان اینکه مدیریت شهری همواره از هنر کارتون و کاریکاتور برای اصلاح وضعیت خود استفاده می‌کند، افزود: شورای اسلامی شهر تبریز نیز به عنوان بخشی از بدنه نظارتی و مدیریتی شهر تبریز توجه خود را به نگاه تیز کارتونیست‌ها معطوف کرده است.

وی در سخنرانی خود که با نمایش اسلاید همراه بود با ارائه چند اثر کاریکاتور تاکید کرد: نمونه‌هایی از این دست می‌تواند در نگاه نظا‌م‌مند مدیریت شهری به مسائل و مشکلات جامعه شهری و مدیریت بر آن موفق عمل کند.

این مسئول با تقدیر از اقدام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در برگزاری موفق سه دوره جشنواره کارتون شهر و شهروندی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در مدیریت خود همواره به نگاه کارتونیست‌ها احترام می‌گذارند.

این آیین با معرفی نفرات برتر سومین جشنواره کارتون شهر و شهروند خاتمه یافت.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول