اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مرسی: بازماندگان رژیم سابق همچنان جریان ضدانقلاب را تغذیه می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور مصر تاکید کرد برخی سران فاسد مربوط به رژیم سابق همچنان جریان ضدانقلاب را تغذیه می‌کنند تا هرگونه پیشرفت مصر را ناکام گذارند.

مرسی: بازماندگان رژیم سابق همچنان جریان ضدانقلاب را تغذیه می‌کنند

به گزارش فارس به نقل از المصری الیوم، «محمد مرسی» امروز در دیدار با تعدادی از رهبران مردمی و تعدادی از اعضای جماعت اخوان‌المسلمین و اعضای هیئت دفتر حزب آزادی و عدالت در الشرقیه گفت: فساد در مصر ریشه دوانیده و این کشور به حدود 10 سال زمان نیاز دارد تا سرپای خود بایستد و به کشور قدرتمند در منطقه تبدیل شود.

مرسی همچنین به حاضرین در این نشست درباره وضعیت ارتش اطمینان داد و گفت که وضعیت ارتش باثبات است و پلیس نیز به سمت ثبات و درستی حرکت می‌کند و تلاش‌های زیادی برای احیای احساس امنیت شهروندان در جریان است.

وی تاکید کرد که برخی سران فاسد مربوط به رژیم سابق همچنان جریان ضد انقلاب را تغذیه می‌کنند تا هر گونه پیشرفت مصر را ناکام گذارند.

مرسی اظهار داشت که دستگاه‌های امنیتی مصر در «جمعه حسابرسی رئیس جمهور» 600 نفر را دستگیر کردند که این افراد در بازجوئی‌ها اعتراف کردند برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی یک هزار پوند مصری دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول