اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد هرمزگان خبر داد

برپایی نمایشگاه 10 سال فعالیت مراکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر در بندرعباس

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری نمایشگاه آثار و تولیدات 10 سال فعالیت مراکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر در بندرعباس خبر داد.

برپایی نمایشگاه 10 سال فعالیت مراکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر کشور از 17 تا 19 آبان ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 100 اثر مختلف و برجسته از تولیدات هنرجویان و دانش‌آموختگان مراکز فرهنگی هنری کشور در رشته‌های مختلفی همچون عکس، نقاشی، پوستر، تذهیب، تصویر‌سازی، قلم‌زنی، گرافیک، طراحی دوخت، طراحی دوخت، طراحی جلد، نگارگری، کار چوب، خوشنویسی و ... به نمایش درمی‌آید.

دبیر نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر کشور ادامه داد: این نمایشگاه در نگارخانه  زنده‌یاد کوروش گرمساری واقع در فرهنگ‌سرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

پیشدار یادآور شد: نمایشگاه آثار و تولیدات مراکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر از 17 آبان همزمان با جشنواره افتتاح و به مدت 10 روز به صورت صبح و عصر برای بازدید عموم علاقمندان فعال است.

وی اضافه کرد: در بخش جنبی نمایشگاه 10 سال فعالیت مراکز علمی و کاربردی سراسر کشور برپا می‌شود.

نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور به میزبانی استان هرمزگان و با حضور بیش از 37 مرکز از سراسر کشور 17 تا 19 آبان ماه در فرهنگ‌سرای طوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول