اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

درمانگاه جمعیت هلال احمر یزد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: درمانگاه جمعیت هلال احمر استان یزد طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

درمانگاه جمعیت هلال احمر یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد، ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی درمانگاه جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تقدیر از مسئولان جمعیت هلال احمر برای راه‌اندازی و تاسیس درمانگاه اظهار داشت: راه‌اندازی جمعیت هلال احمر به دنبال پیگیری و تلاش کاظم مشرف مدیر قبلی و ادامه روند پیگیری‌های راه‌اندازی درمانگاه توسط سرپرست هلال احمر شهرستان یزد محقق شد.

حجت‌الاسلام اخوان سیگارودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت طبابت و پزشکی در دین مبین اسلام و سخنان حضرت علی (ع) و پیامبر اعظم (ص) در این زمینه افزود: نجات جان یک انسان، هم‌ردیف با نجات جان همه انسان‌ها قلمداد شده و این خود گویای اهمیت طبابت و پزشکی در دین اسلام است.

سرپرست حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد نیز در این مراسم ابراز داشت: این درمانگاه دارای واحدهای مطب پزشک عمومی و تخصصی، تزریقات مردان و زنان، واکسیناسیون حجاج و مسافران عتبات عالیات، واحد معاینه حجاج، بستری مردان و زنان، اتاق عمل سرپایی و احیای قلبی ریوی است.

غنی‌زاده عنوان کرد: وسایل و تجهیزات پیشرفته پزشکی نیز با حمایت و همکاری جمعیت هلال احمر استان یزد به ویژه معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه درمانگاه، راه‌اندازی دندانپزشکی، مرکز مشاوره و شیمی درمانی نیز مدنظر است که با همکاری مسئولان مربوط محقق خواهد شد.

این مسئول در پایان متذکر شد: این درمانگاه دارای هشت تخت بستری است و در هر شیفت آن یک پزشک مشغول به کار است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول