اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی جیرفت:

1300 بازرسی از واحدهای صنفی جیرفت انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی جیرفت گفت: در نیمه نخست سال جاری یک‌هزار و 315 بازرسی از واحدهای صنفی جیرفت انجام و 212 فرم تخلف به ارزش 212 میلیون ریال برای واحدهای متخلف صادر شده است.

1300 بازرسی از واحدهای صنفی جیرفت انجام شد

علی میرکهنوج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با ارائه گزارشی از عملکرد نیمه نخست سال جاری مجمع امور صنفی این شهرستان اظهار داشت: بازرسی‌های این مجمع از واحدهای صنفی شهرستان به صورت روزانه و مستمر انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در همین راستا در نیمه نخست سال جاری یک‌هزار و 315 بازرسی از این واحدها انجام گرفته است، تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 212 فرم تخلف به ارزش 212 میلیون ریال توسط بازرسان مجمع امور صنفی برای واحدهای متخلف صادر شده است.

میرکهنوج ابراز داشت: با توجه به اینکه در راستای تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم به بازرسان این مجمع یک واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات بازار در مرکز شهر ایجاد شده است، نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر مردم در راستای برخورد با متخلفان هستیم.

میرکهنوج تعداد شکایت‌های مردم از واحدهای صنفی به مجمع را 143 مورد ذکر و عنوان کرد: همچنین 85 شکایت نیز به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات ارائه شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت با تأکید بر همکاری مردم در اعلام واحدهای متخلف گفت: از این تعداد شکایت تاکنون به 175 مورد رسیدگی و با متخلفان برخورد شده است.

میرکهنوج با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها 250 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمپ شده است، بیان داشت: در مهر ماه سال جاری نیز طی 300 بازدیدی که از واحدهای صنفی انجام گرفته برای متخلفان 27 فرم تخلف صادر شده است.

میرکهنوج با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این فرم‌های تخلف 118 میلیون و 645 هزار ریال است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول