اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شبی که تیر دروازه‌ها بارها ناجی شد

نخستین شکست خانگی آلومینیوم پس از 20 هفته رقم خورد

خبرگزاری فارس: تیم آلومینیوم هرمزگان، سرانجام با احتساب بازی‌های لیگ دسته یک پس از 20 هفته در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان صمد مرفاوی شد.

نخستین شکست خانگی آلومینیوم پس از 20 هفته رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان در حالی راس ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس این شهر و در حضور هشت هزار تماشاچی به دیدار صبا قم رفت که تا قبل از این بازی، از دوازده بازی خود با کسب دوازده امتیاز، در رده چهاردهم جدول قرار داشت.

شاگردان میثاقیان و مرفاوی در نیمه نخست بازی تقریبا متعادل بازی کردند به نحوی که بیشتر توپ در میانه زمین در گردش بود، هر چند که هر دو تیم فرصت‌‌های نیز را داشتند.

در نیمه دوم آلومینیوم بازی را هجومی آغاز کرد و بارها با توپ‌های از راه دور دروازه تیم صبا را لزراند.

تیم صبا که سرانجام از دقیقه 20 نیمه دوم خود را مجددا در زمین یافت، با بازی روی زمین و استفاده از پاس‌های کوتاه توانست هم از روی ضد حملات و هم از روی بازی تیمی چندین بار دروازه آلومینیوم را تهدید کند.

حملات و ضد حملات دو تیم بر روی دروازه‌ها ادامه یافت، تا اینکه در دقیقه نود صمد مرفاوی فروارد سرعتی خود بازیکن شماره 16 فرید بهزادی را وارد زمین کرد.

این بازیکن توانست در دقیقه 80 با استفاده از فرصت به دست آمده از سمت چپ خط جریمه تیم آلومینیوم با نفوذ رو به جلو با شوتی سنگین صبا را به گل برساند.

در ادامه علی‌رغم استفاده میثاقیان از تمامی‌ تعویض‌هایش و حتی وارد کردن امیر خلیفه اصل نیز، تیم آلومینیوم نتوانست به گل مساوی برسد.

این باخت در هفته‌ای که تیم‌های ته جدولی همانند مس و داماش توانستند نتیجه بگیرند، تیم آلومینیوم را یکبار دیگر در رده 15 جدول و بالاتر از تیم‌هایی همانند گهر، ذوب‌آهن و نفت آبادان قرار داد.

تیم صبا نیز با صعود و کسب 19 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/زا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول