اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادامه نقض آتش‌بس توسط افراد مسلح/انفجار تروریستی در دمشق

خبرگزاری فارس: در حالی‌که گزارش‌ها تاکید می‌کند عناصر وابسته به گروهک تروریستی ارتش آزاد سوریه همچنان به نقض آتش‌بس ادامه می‌دهند، از دمشق خبر می‌رسد که منطقه «دف الشوک» شاهد انفجار یک خودرو بمبگذاری شده بوده است.

ادامه نقض آتش‌بس توسط افراد مسلح/انفجار تروریستی در دمشق

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری بریکینگ نیوز، اولین روز آتش‌بس بین طرف‌های درگیر در سوریه درحالی امروز، اولین روز خود را سپری می‌کند که از اولین ساعات صبح امروز تاکنون چندین مورد نقض آتش‌بس توسط گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه به ثبت رسیده است.

در این راستا پایگاه خبری برکینگ نیوز از حمله یکی از گروهک‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه به منطقه «وادی الضیف» در ادلب اشاره می‌کند که با مقابله و پاسخ ارتش سوریه مواجه شد.

همچنین از ادلب خبر می‌رسد که حمله خمپاره‌ای گروهک تروریستی ارتش آزاد علیه بازار شهر «حارم» کشته شدن چندین شهروند سوری را درپی داشته است.

موارد نقض آتش‌بس توسط عناصر تروریستی ارتش آزاد به اینجا منتهی نمی‌شود، بلکه گزارش شده است، عناصر گروهک تروریستی ارتش آزاد با حمله به یک مجتمع تربیتی در شهر «حارم» محتویات آن را به شرقت بردند.

و سرانجام اینکه از دمشق خبر می‌رسد که انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در منطقه پلیس در «دف الشوک» چندین زخمی از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول