اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرائیل تولید گنبد آهنین را متوقف می‌کند

خبرگزاری فارس: یک پایگاه صهیونیستی از تعلیق تولید سیستم‌های به اصطلاح پیشرفته موشکی گنبد آهنین اسرائیل خبر داده اما از ارتباط آن با نفوذ پهپاد حزب‌الله به فلسطین اشغالی سخنی نگفته است.

اسرائیل تولید گنبد آهنین را متوقف می‌کند

به گزارش فارس، پایگاه صهیونیستی موسوم به «اسرائیل نشنال نیوز» در گزارشی از توقف تولید سیستم‌های موشکی گنبد آهنین به‌رغم اثبات توانمندی این سیستم‌ها خبر داد! این مطلب را پایگاه مزبور از بخش عبری روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نقل کرده است.

این گزارش ادعا کرده است که مجموعه صنایع امنیتی اسرائیل از عملکرد این موشک‌ها رضایت دارند اما در حال حاضر زمان‌بندی مشخصی برای تولید تعداد بیشتری از گنبدهای آهنین وجود ندارد.

این خبر موجب  برانگیختن تعجب شده است چرا که تابستان گذشته، کنگره آمریکا 860 میلیون دلار بودجه برای دست‌یابی اسرائیل به تعداد بیشتری از سیستم‌های موشکی گنبد آهنین اختصاص داده بود.

این پایگاه صهیونیستی از احتمال ارتباط این تصمیم با نفوذ پهپاد ایرانی حزب‌ا... لبنان در عمق خاک فلسطین اشغالی سخنی به میان نیاورده است.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول