اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 و 11 آبان

کارگاه آموزشی ابزارهای کیفیت ویژه شاغلان صنایع در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: کارگاه آموزشی ابزارهای کیفیت ویژه شاغلان صنایع در همدان در روزهای 10 و 11 آبان ماه برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی ابزارهای کیفیت ویژه شاغلان صنایع در همدان برگزار می‌شود

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ابزارهای کیفیت ویژه شاغلان صنایع استان اظهار داشت: این کارگاه دوروزه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 10 و 11 آبان ماه در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با بکارگیری تکنیک‌ها و ابزارهای کیفی و آماری، شناسایی و ارزیابی مشکلات و خطاها، اولویت‌بندی راهکارهای بهبود و بکارگیری و ارزیابی اقدامات اجرایی به منظور افزایش بهره‌وری آشنا خواهند شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: شایان ذکر است علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به لینک آموزش در صنایع پایگاه اینترنتی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان مراجعه کنند.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: بسط، گسترش و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی از ضروریات اجتناب‌ناپذیر هر جامعه است که دست‌اندرکاران آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند. 

باقری اظهار داشت: افزایش توانمندی‌های علمی و عملی و ایجاد مهارت برای جوانان جویای کار و ایجاد شغلی هدفمند و پویا از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور است. 

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مجموع آموزش‌های نظری و عملی است که با هدف ارتقای دانش افراد و ایجاد مهارت‌های لازم به منظور به فعالیت رساندن استعدادهای نهفته اجرا می‌شود و مهارت‌آموزان را برای احراز شغل و کسب و کار در مشاغل گوناگون آماده می‌کند و توانایی آنان برای انجام کار و فعالیت در حرفه‌های مختلف را افزایش می‌دهد. 

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول