اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم خواستار شد

همگرایی مسئولان قم برای حل مشکلات مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت‌: همگرایی و همفکری مسئولان در راستای حل مشکلات مردم باید بر اساس توانایی‌های استان باشد.

همگرایی مسئولان قم برای حل مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در حاشیه سومین بازدید خود از مناطق مختلف شهری شهر مقدس قم با بیان اینکه در این بازدید پروژه‌های شهری منطقه 5 مورد نقد و بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: منطقه 5 دچار محرومیت‌هایی است که با کمک مسئولان استان برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد گرایش نوین در عرصه مدیریت استان بیان کرد: انعکاس مشکلات شهری و موانع پیشرفت شهر مقدس قم به مسئولان استان یکی از اهداف این بازدیدهاست که زمینه‌ساز بازدید خود استاندار از این مناطق شهری خواهد بود.

فرماندار قم با بیان اینکه بزرگ‌ترین مانع پیشرفت جوامع شناخت ناکافی از ظرفیت‌ها است گفت: همگرایی و همفکری مسئولان در راستای حل مشکلات مردم باید بر اساس توانایی‌های استان باشد تا با استفاده از ظرفیت‌های استان نیازها را برطرف کرد.

کارگاه ساخت مترو، ساماندهی صنوف درودگران، امام زاده غریب و شاه جمال علیهم‌السلام، مزار شهدای انقلاب، کوره پزخانه‌ها، بهسازی جاده کاشان، مسجد مقدس جمکران، قلعه گبری، مرکز درمانی و اورژانس مسجد جمکران، پایگاه بسیج آل یاسین، مجتمع و بوستان شهید کلهری، بوستان شهر قائم، سوله بحران و بلوار شهید کبیری از جمله پروژه‌های منطقه پنج بودند که مورد بازدید فرماندار قم قرار گرفت.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول