اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

امیدواری پاریس به انتخاب مجدد اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نخست‌وزیر فرانسه: آمریکایی بودم، به اوباما رأی می‌دادم

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر فرانسه امروز در اظهاراتی از تمایل خود برای پیروزی باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا خبر داد و حمایت خود را از وی اعلام کرد.

نخست‌وزیر فرانسه: آمریکایی بودم، به اوباما رأی می‌دادم

به گزارش فارس، «ژان مارک ایرو» نخست‌وزیر فرانسه امروز در گفت‌و‌گو با شبکه «فرانس اینتر» در اظهاراتی از تمایل خود برای انتخاب مجدد «باراک اوباما» در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آینده آمریکا خبر داد.

وی با اشاره به مناقشه اسرائیل و فلسطین در اظهاراتی در این باره اعلام کرد: «اگر شهروند آمریکا بودم، بی شک به اوباما رأی می‌دادم، اگرچه از آمریکا انتظار داریم که در برخی مسائل شهامت به خرج دهد.»

اعلام حمایت نخست‌وزیر فرانسه از باراک اوباما در حالی صورت می‌گیرد که «فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه نیز 25 سپتامبر گذشته در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد که اوباما را برای ریاست جمهوری آمریکا ترجیح می‌دهد.

در حالیکه کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری 6 نوامبر آمریکا زمان باقی است، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد گرچه اختلاف باراک اوباما و میت رامنی رقیب جمهوری‌خواه وی پس از برگزاری سه دوره مناظره بین این دو نامزد کاهش یافته، اما همچنان اوباما با فاصله کمی از رامنی پیش است.

انتهای پیام/ر.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول