اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

نامه‌پراکنی رؤسای قوا سوژه رسانه‌های غربی شده است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید با تاکید بر پرهیز مسئولان قوا از انجام اقدامات تنش‌زا گفت: باید مسئولان به جای ایجاد تنش که مورد سوء‌استفاده رسانه‌های غربی قرار می‌گیرد به فکر حل مشکلات مردم باشند.

نامه‌پراکنی رؤسای قوا سوژه رسانه‌های غربی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، نامه‌پراکنی رؤسای قوا که منجر به ایجاد تنش در سطح جامعه شده است را مورد انتقاد قرار داد و گفت:‌ حفظ نظام اسلامی که برای تحقق آن زحمات زیادی کشیده شده است از اوجب واجبات است و مردم به این نظام وفادار هستند و از آن پشتیبانی می‌کنند.

وی سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: مردم به رهبری و مسئولان علاقه دارند و ما در سفر رهبر انقلاب شاهد شور وصف‌ناپذیر مردم بودیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال این بوده‌اند که به نظام ضربه وارد کنند تاکید کرد: تحریم، فشار، جنگ تحمیلی و ... از جمله ترفندهای دشمنان برای از بین بردن نظام بوده است ولی مردم با حضور خود در صحنه همیشه از این نظام پاسداری کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش قوای سه گانه در نظام اسلامی تصریح کرد: مسئولان قوا باید برای حفظ نظام با وحدت و همدلی اهتمام جدی نسبت به حل مشکلات داشته باشند.

آیت‌الله نوری‌همدانی وجود اختلاف میان سران قوا در نظام اسلامی را ناشایست دانست و افزود:‌ حوزه علمیه قم در کمال تواضع به رؤسای قوا اعلام می‌کند که ضمن حفظ اتحاد از اختلافات پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ نظام اسلامی خون هزاران شهید به روی زمین ریخته شده است اضافه کرد: نباید مسئولان قوا حرف خود را در روزنامه‌ها و رسانه‌ها منتشر کنند تا مورد سوءاستفاده غربی‌ها و دشمنان نظام قرار گیرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول