اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

احداث 4 کلانتری جدید در شرق تهران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احداث چهار کلانتری جدید در نقاط مختلف شرق تهران در راستای ارتقای سطح امنیت این مناطق خبر داد.

احداث 4 کلانتری جدید در شرق تهران

حسین ساجدی‌‏نیا امروز در گفت‏‌و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: یکی از این کلانتری‏ها در منطقه جاجرود احداث می‏شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه احداث ساختمان این کلانتری پارسال کلنگ خورد و مراحل ساخت آن از سوی مسئولان امر در حال پیگیری است.

ساجدی‌‏نیا اضافه کرد: هفته گذشته نیز در نشستی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، ساخت دو کلانتری جدید در شهر جدید پردیس مورد تأیید قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: همچنین با قول مساعد مسئولان شورای اسلامی شهر بومهن و کمک مسئولان، کلانتری دوم بومهن نیز احداث می‏شود.

وی ادامه داد: بدین ترتیب، با توجه به میزان رشد و توسعه نواحی مسکونی شرق تهران و در راستای ارتقای سطح امنیت مردم ساکن در آن، چهار کلانتری جدید به مجموعه کلانتری‏های کنونی این نواحی افزوده می‏شود.

ساجدی‏‌نیا اضافه کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز پیگیر اخذ مجوزهای لازم برای احداث این کلانتری و همچنین افزایش نیروی انسانی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از توسعه بخش‏هایی نظیر راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی و پلیس مواد مخدر بومهن خبر داد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول