اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت پزشکان

انجمن حمایت از بیماران مستمند رامهرمز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: انجمن خیریه حمایت از بیماران مستمند رامهرمز پس از پیگیری‌های مستمر اعضای این تشکل با مشارکت چند پزشک نیکوکار راه‌اندازی شد.

انجمن حمایت از بیماران مستمند رامهرمز راه‌اندازی شد

عنایت‌الله دهقانی رئیس هیئت مدیره این انجمن خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: بنا به پیشنهاد چند تن از پزشکان شهرستان که ساکن نقاط مختلف کشور هستند، هیئت مدیره این انجمن تشکیل شد.

وی افزود: پس از طی مراحل قانونی و ثبت انجمن، این تشکل خیریه حمایت از بیماران رامهرمزی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این انجمن خیریه، حمایت از بیماران مستمندی است که توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مستمند رامهرمز اظهار داشت: هم اکنون در پنج تخصص چشم، ارتوپدی، پوست و مو، داخلی و جراحی عمومی، پزشکان اعلام آمادگی کرده‌اند که مراحل درمان بیماران را به صورت رایگان انجام دهند.

وی به نحوه معرفی بیماران اشاره کرد و گفت: این بیماران باید از سوی افراد خیر عضو انجمن معرفی شوند تا مراحل درمان آنها پیگیری شود.

دهقانی اضافه کرد: هر فرد خیر می‌تواند با پرداخت ماهانه حداقل 100 هزار ریال عضو انجمن خیریه حمایت از بیماران مستمند رامهرمز شود و به یاری نیازمندان بپردازد.

وی در خصوص نحوه کمک به بیماران بیان کرد: پزشکان انجام همه کارهای مربوط به درمان هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و هزینه‌های رفت و آمد و بستری شدن در بیمارستان نیز توسط انجمن پرداخت می‌شود.

رئیس هیئت مدیره این انجمن خیریه در ادامه با یاد کردن از زنده یاد دکتر فرزاد عبدی نژاد متخصص ارتوپد از بنیانگذاران انجمن خیریه حمایت از بیماران مستمند رامهرمز گفت: افراد نیکوکار می‌توانند به دفتر انجمن واقع در میدان آزادی، جنب مسجد آیت‌الله سیدعلی بهبهانی، مجتمع کلانتر، طبقه اول مراجعه نمایند و در این انجمن خیریه ثبت‌نام کنند و عضو شوند.

دهقانی درباره کمک‌های خیرین به بیماران مستمند رامهرمز گفت: تاکنون 28 میلیون ریال به انجمن کمک شده است که در حساب موجود است. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول