اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کارگاه‌های غیر مجاز تولید شن و ماسه هرچه زودتر جمع‌آوری شوند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه‌های غیر مجاز تولید شن و ماسه در این استان که به محیط زیست و طبیعی و بیت‌المال ضربه می‌زنند باید هرچه سریع‌تر جمع‌آوری شوند.

کارگاه‌های غیر مجاز تولید شن و ماسه هرچه زودتر جمع‌آوری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر امروز در نشست کمیسیون اقتصادی این استان که با محوریت بررسی کارگاه‌های تولید شن و ماسه صورت گرفت، بیان کرد: به دنبال زور گفتن به هیچ شخص و صنفی نیستیم ولی برای اجرای قانون و ضوابط از هیچ سختی و تندی ابایی نداریم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از تخلفاتی که اکنون وجود دارد و به همه چیز آسیب می‌رساند کارگاه‌ها و ایستگاه‌های تولید غیر مجاز شن و ماسه هستند که باید جلوی واحدهای غیر مجاز در این راستا گرفته شود.

صابری بیان داشت: در وهله نخست جان انسان‌ها برای ما اهمیت دارد چراکه به چشم خود در بم کرمان دیده‌ام 32 هزار انسان چگونه از بین رفتند و اکنون وظیفه ایجاب می‌کند جلوی تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد به خصوص شن و ماسه را بگیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در عکس‌هایی که به من داده‌اند خواهیم دید که این واحدها پایه پل سالم در ورودی و خروجی شهر یاسوج به دلیل برداشت‌های بی‌جا و بیش از اندازه از بستر رودخانه باقی نگذاشته‌اند و اگر خدای ناکرده در فصل زمستان یکی از پایه‌ها لرزید و برای مردم مشکلی ایجاد کرد کسی یقه صاحبان این کارگاه‌ها را نخواهد گرفت بلکه ما باید جوابگو باشیم.

وی به مشکلاتی که ممکن است برای آب و برق و گاز مردم به وجود بیاید اشاره کرد و گفت: در بسیاری از روستاهای استان ما قطعی و نوسان برق وجود دارد در حالی که بعضی از این آقایان در واحدهای تولیدی غیر مجاز خود از برق هرگونه که بخواهند استفاده می‌کنند.

صابری به شرایط لازم برای ادامه کار این واحدها اشاره کرد و گفت: باید هرکدام از این واحدها که شرایط لازم را احراز نکرده‌اند بدون فوت وقت تعطیل شده و به دنبال جابه‌جایی محل واحدهای تولیدی خود باشند.

این مسئول ادامه داد: واحدهای غیر مجاز که اکنون به محیط زیست و منابع طبیعی و آینده مردم لطمه وارد می‌کنند باید هرچه سریع‌تر جمع‌آوری شوند و برای اینکه با تعطیلی آنها برای زمستان با مشکل روبه‌رو نشویم اداره راه و سایر دستگاه‌هایی که سنگ‌شکن و کارخانه دارند لازم است به میزان لازم این مصالح را دپو کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول