اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش سنگ‌های قیمتی در مشهد:

برگزاری همایش سنگ‌های قیمتی سبب ارتقای بعد علمی در کشور شده است

خبرگزاری فارس: دبیر همایش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی گفت: برگزاری همایش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در سال‌های اخیر سبب ارتقای بعد علمی این صنعت در سطح کشور شده است.

برگزاری همایش سنگ‌های قیمتی سبب ارتقای بعد علمی در کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد پیش‌بین امشب در آستانه برگزاری چهارمین همایش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره تاکنون سه ‌بار در خراسان رضوی که قطب سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در کشور است برگزار شده که البته تاثیر انگیزشی قوی نیز در ارتقای صنعت از بعد علمی در سطح کشور داشته است و امسال نیز انتظار داریم مانند سال‌های قبل شاهد تاثیرات چشمگیر این همایش در این صنعت باشیم.

دبیر کانون ملی هماهنگی دانش وصنعت فیروزه و سنگ‌های قیمتی اضافه کرد: یازدهم و دوازدهم آبان‌ ماه امسال، مشهد میزبان چهارمین همایش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی است.

وی تصریح کرد: این همایش از سال 1388 به همت سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری خراسان‌ رضوی در مشهد راه‌اندازی شده و پیوسته فعال بوده است و دبیرخانه دائمی دارد.

وی عنوان کرد: امسال این همایش به همت کانون هماهنگی دانش و صنعت فیروزه و سنگ‌های قیمتی و سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، فرمانداری شهرستان فیروزه و سازمان های وابسته برگزار می‌شود.

پیش‌بین با تاکید بر ارسال سریع‌تر مقالات به دبیرخانه همایش افزود: از همه اندیشمندان، صاحب‌نظران، پیشکسوتان و متخصصان در زمینه فیروزه و سنگ‌های قیمتی درخواست می‌کنیم که مقالات خود را هرچه زودتر ارسال کنند.

وی بازدید از این نمایشگاه را برای عموم آزاد اعلام کرد و گفت: در این همایش تمهیداتی اندیشیده شده که علاوه بر همه متخصصان، صاحب‌نظران و جامعه دانشگاهی که امکان استفاده رایگان از این همایش را دارند، عموم مردم نیز برای بهره بردن بیشتر از این نمایشگاه رایگان از آن بازدید کنند.

چهارمین همایش ملی جایگاه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی کشور و اولین جشنواره ملی فیروزه به همت کانون ملی هماهنگی دانش و صنعت فیروزه و سنگ‌های قیمتی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خراسان‌رضوی 11 و 12 آبان‌ ماه در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول